PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Weryfikator cen kosztuje około 2 tysięcy zł

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2010 10:46

Ceny produktów na sklepowych półkach powinny być znane klientom. Aby nie oznakowywać każdego opakowania można uruchomić weryfikator cen.

- W sklepie pracujemy z kodami kreskowymi. To wygodny i prosty sposób metkowania. jednak niezbędny był nam weryfikator. Wybraliśmy najprostszy model, urządzenie spełniające wyłącznie swoją podstawową rolę, jaką jest odczytanie kodu kreskowego i wyświetlenie ceny produktu na ekranie. Zadecydowała cena - około 2 tysięcy złotych - twierdzi właściciel samoobsługowego
sklepu z Pruszkowa.

Według handlowca klienci chętnie korzystają z urządzenia. - Sprawdzają ceny wielu towarów, jednak weryfikator najpopularniejszy jest
wśród dzieci, które traktuja go jak zabawkę - zauważa handlowiec.

W sklepach samoobsługowych, w których nie wszystkie towary mają etykiety z obowiązującą ceną, na każde rozpoczęte 400 m2 powierzchni sprzedaży obiektu handlowego powinien przypadać jeden weryfikator cen, nie uwzględniając czytników zainstalowanych w kasach rejestrujących. Obowiązek ten nakłada rozporządzenie ministra finansów z 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad uwidaczniania cen towarów i usług oraz sposobu oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży wraz z późniejszymi zmianami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.