PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Właściciele mają trudność z pozyskaniem zaufanych menedżerów

Autor: dlahandlu.pl 12 maja 2010 09:22

Większość firm handlowych nigdy nie przekształca się w większe organizacje i zatrzymuje się na podstawowym poziomie jednego sklepu. Często nie jest to brak funduszy na rozwój, a świadomy wybór właściciela. Podjęcie decyzji o inwestycji w kolejne sklepy i dążenie do stworzenia sieci handlowej wymaga zmiany stylu prowadzenia biznesu.

- Mój sklep działa 12 lat. Jest dobrze prosperującą placówką zlokalizowaną przy głównym szlaku komunikacyjnym miasta. Prowadzę sklep z żoną, czasem w zaopatrzeniu pomaga nam dorosły syn. Wielokrotnie myślałem o otwarciu drugiego sklepu, jednak raczej nie zdecyduję się na to. Zarabiam wystarczająco. Otwarcie nowego sklepu wiązałoby się z inwestycjami w lokal i wyposażenie. To nie byłoby problemem, myślę, że bank wsparłby mnie kredytem. Ale dla mnie większą przeszkodą jest zarządzanie nowym sklepem. Musiałbym zaufać obcej osobie, bo nie mam nikogo, kto poprowadziłby biznes. Jestem człowiekiem, który wszystkiego musi sam dopilnować i przy wszystkim być. A to by oznaczało, że zaniedbam dobrze prosperujący podstawowy sklep - przekonuje właściciel sklepu ogólnospożywczego z Milanówka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7770

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,54

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.