Z pracy na etacie do własnego biznesu

Autor: Artykuł dostarczony przez Żabka Sp. z o.o. 30 lipca 2020 13:35

Z pracy na etacie do własnego biznesu

Coraz więcej osób po latach pracy na etacie, także w sektorze handlu, decyduje się na własną firmę. By zwiększyć szansę na sukces często wybierają sprawdzony model biznesowy. Wiele takich osób znaleźć można wśród 4800 franczyzobiorców sklepów Żabka. Niezależność i satysfakcja ze swojego, sklep „pod klucz” i gwarantowany przychód podstawowy przez pierwszy rok, to niezwykle atrakcyjna perspektywa.

Daria Kabelis, która obecnie prowadzi sklep Żabka w Katowicach, a przez kilka lat pełniła funkcję zastępcy kierownika w jednej z sieci dyskontowych podkreśla: – Od zawsze pracowałam w handlu i nie wyobrażam sobie, aby mogło być inaczej. Kiedy w mojej głowie zrodził się pomysł poprowadzenia sklepu pod szyldem Żabka, miałam na uwadze przede wszystkim elastyczność godzin pracy, co jest niezwykle ważne przy posiadaniu rodziny. Kierowałam się także potrzebą bycia szefem dla samej siebie. Mocno zachęcał mnie do podjęcia tego wyzwania także brat, który pracował wówczas w jednym z centrów logistycznych sieci Żabka, a obecnie sam jest franczyzobiorcą.

Z partnerem łatwiej zacząć

Nowi franczyzobiorcy mają dużo łatwiejszy start niż ktoś, kto zaczyna samodzielnie biznes od zera. Sieć Żabka znajduje i wynajmuje lokal pod sklep, wyposaża go w niezbędny sprzęt i umeblowuje, a także zaopatruje w towar. Tym samym nowoczesna placówka, o wartości blisko 300 tys. zł, jest gotowa na przyjęcie klientów. Aby biznes mógł się spokojnie rozwijać, przez pierwsze 12 miesięcy, franczyzodawca gwarantuje 16 tys. zł przychodu podstawowego miesięcznie. Co więcej, aż 9 spośród 10 nowych franczyzobiorców, osiąga po pierwszym roku działalności satysfakcjonujący poziom rozwoju sklepu. Nowi przedsiębiorcy inwestują przy tym niewiele, bo 5 tys. złotych, które przeznaczane są na zakup kasy fiskalnej oraz produktów regionalnych. Zarówno osoby z doświadczeniem w handlu, jak i nieposiadające go, przechodzą również szkolenia wprowadzające z różnych obszarów zarządzania sklepem. Wojciech Dryll, który od 1,5 roku jest franczyzobiorcą sklepu Żabka w Bydgoszczy, a wcześniej przez cztery lata był zastępcą kierownika sklepu w jednej z sieci dyskontowych zaznacza: – Z mojego punktu widzenia szczególnie ważny był niski wkład własny. Szkolenia dały mi z kolei ważną wiedzę i know-how, które obecnie wykorzystuję na co dzień. Zresztą sieć oferuje szkolenia, w tym online, także na dalszych etapach współpracy.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6858
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.