Z rynku może wypaść ok. 25 tys. małych i średnich sklepów

- Dlatego cześć sklepów, czyli jakieś 25 tys. sklepów musi zniknąć. Ale uważamy, że jeśli sklep jest dobrze zarządzany i dobrze prowadzony, to on sobie poradzi na rynku - dodaje.
- Uważamy też, że nasze sklepy ABC są dobrze prowadzone i to one wygrają na rynku - mówi również.
Dodaje, że w 2012 roku do sieci ABC przystąpiło ok. 1.300 sklepów, a odeszło około 560 sklepów. W 2013 roku może być podobnie.
- W ubiegłym roku do sieci ABC przystąpiło ok. 1.300 sklepów, a wyszło ok. 560. W tym roku może też przystąpić łącznie ok. 1200-1300 sklepów, a odejść 500-600 sklepów - mówi Chady.
W piątek, 6 grudnia, do sieci sklepów ABC przystąpiła sześciotysięczna placówka pod szyldem ABC "po sąsiedzku", zlokalizowana przy ul. Dąbrowskiego 71 w Warszawie.
Franczyzodawcą sieci ABC jest Grupa Eurocash, która od ponad 10 lat inwestuje i wspiera rozwój polskiego handlu tradycyjnego.