Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka chce dalej optymalizować koszty

Zgodnie z zapowiedziami Tomasza Blicharskiego, wiceprezes ds. finansowych spółki Żabka Polska, spółka w najbliższym czasie szczególnie uważnie przyjrzy się rachunkom za energię elektryczną w swoich sklepach.
Reklama

- Prąd to dla Żabki bardzo duży koszt, dlatego mocno patrzymy na rozwiązania energooszczędne, zwłaszcza dotyczące oświetlenia czy lodówek. Widzimy na przykład sporą różnicę w poborze energii w miejscach, gdzie korzystamy ze światła LED - tłumaczy wiceprezes Żabki.

Żabka poprawy swoich wyników szuka również poprzez nieustanne przeglądanie portfolio sklepów pod kątem rentowności. Liczba zamykanych przez firmę placówek jest jednak niewielka w stosunku do liczby otwarć (1-2 proc. rocznie). Tych drugich w skali roku jest ok. 500.

- Liczba zamknięć jest mniej więcej stała w każdym roku. Trafność doboru lokalizacji jest nadal kluczowym elementem naszego biznesu, niemniej jednak pewne czynniki są od nas niezależne - podkreśla Blicharski.

 

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum