PARTNER PORTALU

Żabka ma już sklepy w ponad 70 proc. miejscowości w Polsce

www.portalspozywczy.pl 10 marca 2014 13:32

Żabka Polska skutecznie realizowała plan ekspansji w 2013 i zdecydowanie zwiększyła sprzedaż we wszystkich sklepach. - Otworzyliśmy 460 placówek Żabka i Freshmarket i osiągnęliśmy aż 23 proc. wzrost sprzedaży. Bierzemy także czynny udział w procesie konsolidacji, w minionym roku przejęliśmy sklepy pięciu sieci handlowych: Agap, Torg, PS Food, Dobry Wybór oraz Społem Zabrze. W sumie mamy już sklepy w ponad 70 proc. miejscowości w Polsce - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Sytuacja gospodarcza Polski stopniowo się poprawia, co przekłada się na wzrost dynamiki w handlu. Wychodzenie ze spowolnienia to proces długotrwały, gdyż sytuacja cały czas jest niestabilna. Jesteśmy optymistami, ale zakładamy różne scenariusze. Ważne, abyśmy byli w stanie zrealizować plan rozwoju nawet w trudnych warunkach makroekonomicznych - mówi Jacek Roszyk..
. - W 2014 roku nasza strategia zakłada kontynuację dynamicznego wzrostu organicznego liczby placówek oraz wzrost sprzedaży w istniejących placówkach. W planach mamy otwarcie kolejnych 600 sklepów pod markami Żabka i Freshmarket. Dynamiczny rozwój i ekspansję naszych sieci wspomaga program Sklep za czynsz, dzięki któremu przejmujemy atrakcyjne lokalizacje handlowe. Niezrzeszone sklepy nie są w stanie rywalizować z dużymi, dobrze zorganizowanymi sieciami - dodaje prezes Żabki.
Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8039
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,07

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.