Żabka ma już sklepy w ponad 70 proc. miejscowości w Polsce
Żabka Polska skutecznie realizowała plan ekspansji w 2013 i zdecydowanie zwiększyła sprzedaż we wszystkich sklepach. - Otworzyliśmy 460 placówek Żabka i Freshmarket i osiągnęliśmy aż 23 proc. wzrost sprzedaży. Bierzemy także czynny udział w procesie konsolidacji, w minionym roku przejęliśmy sklepy pięciu sieci handlowych: Agap, Torg, PS Food, Dobry Wybór oraz Społem Zabrze. W sumie mamy już sklepy w ponad 70 proc. miejscowości w Polsce - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Sytuacja gospodarcza Polski stopniowo się poprawia, co przekłada się na wzrost dynamiki w handlu. Wychodzenie ze spowolnienia to proces długotrwały, gdyż sytuacja cały czas jest niestabilna. Jesteśmy optymistami, ale zakładamy różne scenariusze. Ważne, abyśmy byli w stanie zrealizować plan rozwoju nawet w trudnych warunkach makroekonomicznych - mówi Jacek Roszyk..
. - W 2014 roku nasza strategia zakłada kontynuację dynamicznego wzrostu organicznego liczby placówek oraz wzrost sprzedaży w istniejących placówkach. W planach mamy otwarcie kolejnych 600 sklepów pod markami Żabka i Freshmarket. Dynamiczny rozwój i ekspansję naszych sieci wspomaga program Sklep za czynsz, dzięki któremu przejmujemy atrakcyjne lokalizacje handlowe. Niezrzeszone sklepy nie są w stanie rywalizować z dużymi, dobrze zorganizowanymi sieciami - dodaje prezes Żabki.
. - W 2014 roku nasza strategia zakłada kontynuację dynamicznego wzrostu organicznego liczby placówek oraz wzrost sprzedaży w istniejących placówkach. W planach mamy otwarcie kolejnych 600 sklepów pod markami Żabka i Freshmarket. Dynamiczny rozwój i ekspansję naszych sieci wspomaga program Sklep za czynsz, dzięki któremu przejmujemy atrakcyjne lokalizacje handlowe. Niezrzeszone sklepy nie są w stanie rywalizować z dużymi, dobrze zorganizowanymi sieciami - dodaje prezes Żabki.
Reklama