Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka ociepla wizerunek - stawia na ajentów i ich relacje z klientami

Sieć sklepów Żabka wystartowała z nową komunikacją marketingową pod hasłem:  Żabka – mały, wielki sklep. Rozpoczęta 3 grudnia kampania reklamowa powstała w oparciu o nową strategię pozycjonowania sieci, która zakłada rozwój i wzmacnianie kluczowych atrybutów kategorii „convenience”. W opracowanej strategii położono nacisk na wsparcie sprzedaży i budowanie spójnego wizerunku sieci.
Reklama

- Nowa kampania reklamowa jest jednym z działań realizujących aktualną strategię sieci Żabka. Dotychczasowe założenia zmieniamy pod kątem ewoluującego rynku i nowych potrzeb konsumenckich. Celem reklam jest pokazanie w pozytywny i aspirujący sposób tego, co wyróżnia naszą sieć na tle sieci wielkopowierzchniowych i stanowi największą przewagę rynkową – bezpośrednie relacje ajentów i sprzedawców z klientami. Relacje, które pozwalają na to, by każdy mały sklep Żabki prezentował się naszym klientom jako wielki, w pełni zaspokajający ich codzienne potrzeby – mówi Maciej Mitoraj, dyrektor marketingu i rozwoju w spółce Żabka Polska.

Sieć Żabka, ma blisko 3600 sklepów. Spółka stawia na wsparcie marketingowe i bardziej intensywną obecność w mediach.

-  Jesteśmy formatem, który jest najbliżej nabywcy i tę bliskość chcemy akcentować zarówno w kreacji, jak i doborze mediów. Zależy nam, aby klienci dowiedzieli się, że w Żabce zrobią zakupy szybko, wygodnie i racjonalnie, kupując wszystko, czego w danym momencie potrzebują. Naszą bogatą ofertę produktową systematycznie powiększamy o nowe usługi, dzięki czemu wizyta w małym sklepie Żabka przyspiesza i ułatwia kompleksową realizację codziennych obowiązków – dodaje Maciej Mitoraj.

W ramach akcji reklamowej zaplanowano spoty w tv, radio, reklamy w sieci Multikino oraz działania w Internecie.

Żabka od wielu lat boryka się z problemami wizerunkowymi, związanymi z relacjami na linii firma - ajenci sklepów. Na ten temat powstała m.in. książka Joanny Jurkiewicz pt. "Dekada ajentów".

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum