Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka Polska: Małe sklepy nie potrzebują dużej liczby klientów, aby być rentowne

Udziały spółki Żabka Polska w liczącym od 60 tys. do 80 tys. placówek (według różnych danych) rynku sklepów małoformatowych wynoszą obecnie ok. 5-6 proc. Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych spółki Żabka Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zapowiada, że docelowo udziały firmy w tym rynku wzrosną do poziomu dwucyfrowego.
Reklama

- Wciąż są w Polsce obszary, o dużym potencjale otwarć, gdzie zagęszczenie sklepów Żabka pozostaje niewielkie. Zamierzamy stopniowo realizować działania ekspansyjne w tych regionach - mówi Blicharski. Spółka planuje utrzymanie zbliżonego tempa rozwoju do tego z ostatnich lat. Otwierać będzie ok. 500 sklepów rocznie.

Wiceprezes firmy podkreśla, że zarówno Żabka, jak i Freshmarket to relatywnie małe placówki, które nie potrzebują szczególnie dużej liczby klientów do tego, aby być rentowne. Oznacza to, że sklepów pod tymi szyldami nadal można otwierać stosunkowo dużo.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum