Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka Polska wybrała dom mediowy

Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci sklepów Żabka.
Reklama

W ramach umowy Żabka powierzy ZenithOptimedia realizację kampanii w mediach offline i online.

- Wybrany dom mediowy zapewni nam pełną, profesjonalną realizację planu mediowego przy zachowaniu optymalnego poziomu kosztów. Strategia zaproponowana przez ZenithOptimedia Group wpisuje się w kompleksowy plan marketingowy dla sieci Żabka - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor departamentu strategii i marketingu firmy Żabka Polska.

Żabka Polska posiada ponad 3300 placówek handlowych pod marką Żabka oraz Freshmarket. W ciągu najbliższych 4 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące nowych sklepów. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum