Żabka Polska wybrała dom mediowy
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci sklepów Żabka.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
W ramach umowy Żabka powierzy ZenithOptimedia realizację kampanii w mediach offline i online.
- Wybrany dom mediowy zapewni nam pełną, profesjonalną realizację planu mediowego przy zachowaniu optymalnego poziomu kosztów. Strategia zaproponowana przez ZenithOptimedia Group wpisuje się w kompleksowy plan marketingowy dla sieci Żabka - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor departamentu strategii i marketingu firmy Żabka Polska.
Żabka Polska posiada ponad 3300 placówek handlowych pod marką Żabka oraz Freshmarket. W ciągu najbliższych 4 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące nowych sklepów.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama