Żabka stworzyła Centrum Wsparcia Franczyzobiorców

Autor: Artykuł dostarczony przez Żabka Sp. z o.o. 25 sierpnia 2020 14:58

Żabka stworzyła Centrum Wsparcia Franczyzobiorców

W 2019 r. sieć Żabka powołała Centrum Wsparcia Franczyzobiorców (CWF), specjalną jednostkę dedykowaną przedsiębiorcom prowadzącym sklepy pod jej szyldem. CWF dostarcza franczyzobiorcom wsparcia w kluczowych procesach biznesowych poprzez reagowanie na ich bieżące zapytania. Ponad 4800 franczyzobiorców może się do niego zgłosić przez cały tydzień z niemal każdą sprawą związaną z działaniem ich sklepów.

Pomoc w każdym temacie i momencie

Każdego miesiąca do Centrum Wsparcia Franczyzobiorców trafia około 16 tysięcy spraw, które rozwiązywane są średnio w niewiele ponad dobę od momentu skierowania zapytania do jednostki. Wśród głównych obszarów zgłoszeń w ostatnich miesiącach pojawiały się tematy związane z IT, finansami czy zapasami produktowymi. Franczyzobiorcy zwracali się do CWF również w kwestiach dotyczących funkcjonowania placówek w trakcie epidemii Covid-19, w tym w zakresie zapewnienia higienicznych warunków pracy i środków ochrony osobistej czy zatowarowania sklepów. Ta profesjonalna jednostka pozostaje do dyspozycji franczyzobiorców przez siedem dni w tygodniu od 7:00 do 23:00. Mogą się oni skontaktować z konsultantami na różne sposoby: za pośrednictwem maila, telefonicznie, a także poprzez dedykowany formularz. W ostatnim czasie wśród franczyzobiorców przeprowadzono badanie poziomu satysfakcji (NPS) z obsługi telefonicznej. Wynik na poziomie 85 punktów procentowych świadczy o bardzo wysokim zadowoleniu z obsługi oraz jakości świadczonych usług przez Centrum Wsparcia Franczyzobiorców.

To niezwykle pomocna jednostka, bez której już chyba nikt w sieci nie wyobraża sobie funkcjonowania. Nie znam franczyzobiorcy, który nie przyznałby, że jest zadowolony z kontaktu z Centrum Wsparcia Franczyzobiorców. Można się do niego zwrócić w praktycznie każdej kwestii. Konsultanci odpowiadają wyjątkowo sprawnie, umiejętnie pomagając nam w codziennym prowadzeniu sklepów – podkreśla Magdalena Starzyńska, franczyzobiorczyni sklepu Żabka we Włocławku.

W kilku największych miastach działają także interwencyjne grupy serwisowe (IGS), które reagują na pojawiające się w sklepach trudności techniczne, jak na przykład problemy z ekspresem do kawy czy lodówką. Na co dzień franczyzobiorcy Żabki w całej Polsce mogą liczyć również na wsparcie swoich partnerów i managerów ds. sprzedaży, z którymi w każdym momencie mogą skontaktować się z prośbą o poradę czy wyjaśnienie niezrozumiałej kwestii. Wielu partnerów odwiedza sklepy, którymi się opiekuje, nie tylko w ramach obowiązkowych wizyt, ale przyjeżdża do danej placówki na prośbę franczyzobiorcy. – Dzięki tym wszystkim osobom i jednostkom, takim jak Centrum Wsparcia Franczyzobiorców czy Partnerzy, nie mamy poczucia, że jesteśmy w naszym biznesie pozostawieni sami sobie – dodaje Magdalena Starzyńska, która prowadzi swoją Żabkę już blisko 11 lat.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6229
Ilość aktualnych ofert: 464118

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.