Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka testuje nowy system do badania profilu klientów

W sklepach Żabka wykorzystywana jest "aplikacja rozpoznająca twarz klientów" - zaalarmował jeden z użytkowników serwisu Wykop. Portal tvn24bis.pl zapytał o aplikację przedstawicieli Żabki. Biuro prasowe sieci zapewnia, że choć program faktycznie jest testowany w niektórych sklepach, to klienci mogą czuć się całkowicie spokojni, bo służy on jedynie do celów statystycznych.
Reklama

Do czego zatem służy system? Jak wyjaśniają przedstawiciele Żabki, chodzi o prowadzenie statystyk.

"Jedyną funkcją jest określanie przybliżonego wieku i płci klientów bez wiązania tych danych z poszczególnymi osobami. W efekcie dane są zapisane jedynie w formie skumulowanych statystyk i jako takie, dają wiedzę o profilach grup klientów robiących zakupy o określonych porach dnia" - czytamy w odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl. Jednocześnie biuro prasowe podkreśla, że system jest alternatywą dla podobnych badań realizowanych przez osoby reprezentujące firmy badawcze.

Więcej na tvn24bis.pl

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum