Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

ZM Wierzejki liczy na okazje do przejęcia małych sieci sklepów

W zeszłym roku powiększyliśmy nasz zakład produkcyjny o dojrzewalnię. Obecnie inwestujemy również w segmencie dań gotowych. Liczymy też, że na rynku pojawią się okazje do kupienia małych sieci sklepów - zaznacza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Zdanowski, dyrektor sieci detalicznej ZM Wierzejki.
Reklama

- Czy firma planuje nowe inwestycje?

- W zeszłym roku powiększyliśmy nasz zakład produkcyjny o dojrzewalnię. Obecnie inwestujemy również w segmencie dań gotowych.

- Jak zmienia się rynek dystrybucji produktów mięsnych?

- Przede wszystkim obserwujemy ogromne rozdrobnienie rynku. Wydaje się jednak, że przedsiębiorstwa które wchodzą w fazę zmiany pokoleniowej mogą być bardziej otwarte na spieniężenie biznesu. Byłaby to bardzo dobra wiadomość dla branży.

- Państwa sieć sklepów stale rośnie. Jakie są Pana plany w tym obszarze?

- Przede wszystkim - dalszy wzrost. W tym roku liczymy na otwarcie około 20-30 sklepów. Rozwijamy się w nowych województwach. Liczymy też, że na rynku pojawią się okazje do kupienia mniejszych sieci sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.