Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

ZM Wierzejki: Sklepy specjalistyczne odpowiedzią na rozwój dyskontów

W 2015 r. naszym priorytetem pozostaje rozwój sieci sklepów. Planujemy otworzyć minimum 15 nowych placówek. Nie wykluczamy jednak uruchomienia nawet 25 sklepów. Ostateczna liczba otwarć zależeć będzie od dostępnych lokalizacji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Zdanowski, dyrektor sieci detalicznej Zakładu Mięsnego Wierzejki.
Reklama
Firma zamierza w tym roku rozszerzyć działalność o południową Lubelszczyznę, Podlasie, oraz zachodnie okolice Warszawy. - W dalszych planach uwzględniamy również ekspansję w Białymstoku, Łodzi i Trójmieście. Myślimy również o Bydgoszczy i Toruniu - precyzuje Piotr Zdanowski. - Rozwijając sieć sklepów staramy się pogłębiać współpracę z firmami, z którymi współpracujemy w ramach poszerzania póki asortymentowej, zwłaszcza zaś z tymi, które podnajmują u nas stoiska. W tym obszarze szczególnie silna jest nasza kooperacja z piekarnią Putka - zaznacza.

- Chcemy rozszerzyć grono firm, z którymi współpracujemy o nowych partnerów biznesowych. Stosunkowo niedawno nawiązaliśmy współpracę z firmą Mlekovita. Szukamy lokalizacji na sklep z podnajętym stoiskiem piekarniczym. Osobiście staram się również nawiązać współpracę z firmą rybną - mówi dyrektor ZM Wierzejki. - Staramy się stworzyć szeroką koalicję polskich producentów żywności, chcących sprzedawać we własnych punktach specjalistycznych. W naszej ocenie, jest to jedyna możliwa odpowiedź na rozwój w Polsce niemieckich i portugalskich dyskontów - dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.