PARTNER PORTALU

Zmiany w koncepie Milea mają ułatwić konkurowanie z dyskontami

Autor: dlahandlu.pl 15 października 2010 12:32

Nowoczesne rozwiązania informatyczne, efektywniejsza logistyka i nowe standardy operacyjne - zmiany w koncepcie Milea mają być jeszcze lepiej dostosowane do warunków rynkowych. Wdrażane rozwiązania mają ułatwić sieci konkurowanie z wielkopowierzchniową i dyskontową konkurencją.

Jak informowaliśmy wcześniej, propozycje zostały uporządkowane w dwóch pakietach: handlowym i operacyjnym.

W pakiecie handlowym zmiany dotyczą obszaru współpracy logistyczno-handlowej z głównymi dostawcami, nowych rozwiązań informatycznych w zarządzaniu asortymentem i dodatkowych regulacji dotyczących premii handlowych. - Ulepszamy rozwiązania informatyczne zapewniając dostęp do pełnej oferty asortymentowej kluczowego dostawcy sieci - Grupy Dystrybucyjnej Tradis. Wprowadzamy także grafiki dostaw, uwzględniające specyfikę poszczególnych lokalizacji. Udoskonalamy również warunki handlowe, gwarantując franczyzobiorcom m.in. najlepsze ceny zakupu najbardziej rotujących produktów - podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor handlowy Detal Koncept, organizatora sieci Milea.

Zaproponowane franczyzobiorcom rozwiązania z zakresu zarządzenia asortymentem dotyczą przede wszystkim budowy kartotek asortymentowych. Dzięki określeniu znaczenia poszczególnych kategorii asortymentowych i wykorzystaniu programu informatycznego REGO powstały rekomendacje asortymentowe, które uwzględniają specyfikę poszczególnych lokalizacji i najpełniej odpowiadają na potrzeby klientów danej placówki. Zgodnie z założeniami, każdy franczyzobiorca do końca roku otrzyma szczegółowe planogramy dla pierwszych kategorii asortymentowych zbudowane w oparciu o specjalistyczne badania. Zaproponowany asortyment ma zaowocować największą możliwą sprzedażą z powierzchni sklepu, którą dysponuje dany kupiec.

Wdrożenie systemu REGO nie niesie za sobą żadnych dodatkowych obciążeń finansowych dla franczyzobiorców, nie wymaga też zmiany stosowanych programów magazynowo-sklepowych. Program zapewnia komunikację pomiędzy centralną kartoteką asortymentową, a oprogramowaniem sklepowym bez konieczności poznawania obsługi nowego oprogramowania. Obecnie REGO współpracuje z dwoma powszechnie użytkowanymi systemami sklepowymi. Trwają prace nad certyfikacją kolejnych systemów.

Modyfikacje w regulacjach dotyczących premii handlowych mają uprościć zasady ich naliczania i przekazywania franczyzobiorcom.
Zmiany dotyczą także standardów codziennego funkcjonowania sklepów. Od kilku tygodni w sieci Milea działa nowy system komunikacji z klientami. Każda placówka została opatrzona szczegółową informacją na temat możliwości wyrażenia opinii o działalności danego sklepu, szerokości oferty czy jakości obsługi. W planach są także szkolenia personelu i kadry zarządzającej. Umożliwi to ruszający w 2011 roku system szkoleń Akademia Milea.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9874
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,29

  • Śr

    3,22

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.