Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

ZT Bielmar liczy na wyhamowanie kurczenia się kanału tradycyjnego

- Po dynamicznym rozwoju sieci dyskontów, spadku obrotów w hipermarketach oraz konsolidacji rynku hurtowego, liczymy na wyhamowanie procesu kurczenia się handlu tradycyjnego - mówi Aleksander Szałajko, starszy specjalista ds. komunikacji ZT Bielmar.
Reklama

Jego zdaniem, konsolidacja handlu detalicznego oraz hurtowni jest zjawiskiem typowym dla czasu spadku obrotów w handlu.
- Musimy się do tego dostosować, ale jednocześnie nie możemy dać się ponieść emocjom. Trzeba przeanalizować zmiany i spróbować ocenić, na ile będą trwałe. Nie chcielibyśmy, aby doszło do paradoksalnej sytuacji, w której to kanał nowoczesny dyktuje warunki całemu rynkowi - mówi Aleksander Szałajko.
Dodaje, że konsument co prawda pozostaje wrażliwy na reklamę, lecz zaczyna wybierać bardziej świadomie. - Czynnik ekonomiczny nadal będzie decydujący podczas zakupu, mimo to musimy dbać o szeroką dystrybucję oraz najwyższą jakość produktów. Wyzwaniem w relacjach handlowych będzie utrzymanie równowagi pomiędzy aspiracjami producenta, a warunkami dyktowanymi w centralach sieci - podkreśla.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum