Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

ZT Bielmar: Polacy stawiają na sprawdzone produkty

Polacy są tradycjonalistami, dlatego w okresie Wielkanocnym tradycją są spotkania rodzinne, gościnność przy obficie zastawionym stole. W związku z tym niezmienne jest przede wszystkim pieczenie ciast - mówi Małgorzata Sienkiewicz, specjalista ds. komunikacji ZT „Bielmar”.
Reklama

Domowe wypieki opierają się o tradycyjne receptury i sprawdzone składniki najwyższej jakości. W tej kwestii nie chcemy eksperymentować, dlatego polecanym produktem jest margaryna Palma w złotym opakowaniu. Miłośnicy wypieków znają ją od lat i zapewne dlatego sięgają po sprawdzony, tradycyjny produkt. Dzięki niezmiennej recepturze Palma w złotym opakowaniu dodaje lekkości babkom wielkanocnym oraz wyjątkowego smaku tradycyjnym mazurkom. 

W okresie świąt wsparciem sprzedaży marki Palma w złotym opakowaniu jest rozpoczęta w marcu, intensywna kampania pod hasłem „Chwalmy się tradycją” prowadzona równolegle w TV, prasie, Internecie oraz mediach społecznościowych. Na potrzeby aktywizacji fanów w mediach społecznościowych powstał hashtag #pysznatradycja, pod którym marka gromadzi społeczność poszukującą połączenia tradycyjnych smaków z nowoczesnym stylem.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum