Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wzrost sprzedaży ekologicznej sieci delikatesów

Sprzedaż Grupy Organic Farma Zdrowia po 11 miesiąc wynosi 94,54 mln zł i jest wyższa rdr o 5,5 proc. na bazie LfL. W listopadzie sprzedaż spółki Organic Farma Zdrowia wyniosła 4,73 mln zł i była wyższa o 9,4 proc. na bazie LfL od sprzedaży w listopadzie 2021 roku. Po 11 miesiącach sprzedaż spółki wynosi 50,7 mln i jest wyższa rdr ok. 6 proc. na bazie LfL.
Reklama

Sprzedaż spółki Eko-Wital

W listopadzie sprzedaż spółki dystrybucyjnej Eko-Wital wyniosła 6,1 mln zł i była wyższa o 5,12% od sprzedaży w listopadzie rok wcześniej. Sprzedaż spółki po 11 miesiącach wynosi 60,16 mln zł i jest wyższa r/r o ok. 4%.

Inwestycje Grupy Organic Farma Zdrowia

W listopadzie Grupa zainwestowała w nowoczesne, specjalistyczne drzwi do chłodni magazynowych (w celu poprawy oszczędności energii i efektywności prac magazynowych), a także w najnowsze rozwiązania oparte o kamery przemysłowe, mające na celu poprawę jakości kompletacji towarów na magazynie.

Nowości w ofercie Grupy Organic Farma Zdrowia

W listopadzie wprowadzone zostały do oferty nowe, ekologiczne produkty: cukierki bez cukru; makarony polskiej marki Bartolin; rozszerzenie oferty marki Diet Food; słodycze i przekąski nowej marki Greenergy, takie jak kulki mocy w 3 smakach i chipsy z bobu w 3 smakach; produkty sezonowe na okres zimowy i przedświąteczny w tym m.in. kapusta kiszona Charsznickie Pola Natury.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum