Wzrost sprzedaży ekologicznej sieci delikatesów

Sprzedaż spółki Eko-Wital
W listopadzie sprzedaż spółki dystrybucyjnej Eko-Wital wyniosła 6,1 mln zł i była wyższa o 5,12% od sprzedaży w listopadzie rok wcześniej. Sprzedaż spółki po 11 miesiącach wynosi 60,16 mln zł i jest wyższa r/r o ok. 4%.
Inwestycje Grupy Organic Farma Zdrowia
W listopadzie Grupa zainwestowała w nowoczesne, specjalistyczne drzwi do chłodni magazynowych (w celu poprawy oszczędności energii i efektywności prac magazynowych), a także w najnowsze rozwiązania oparte o kamery przemysłowe, mające na celu poprawę jakości kompletacji towarów na magazynie.
Nowości w ofercie Grupy Organic Farma Zdrowia
W listopadzie wprowadzone zostały do oferty nowe, ekologiczne produkty: cukierki bez cukru; makarony polskiej marki Bartolin; rozszerzenie oferty marki Diet Food; słodycze i przekąski nowej marki Greenergy, takie jak kulki mocy w 3 smakach i chipsy z bobu w 3 smakach; produkty sezonowe na okres zimowy i przedświąteczny w tym m.in. kapusta kiszona Charsznickie Pola Natury.