Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zaczynali w Lublinie, od 5 lat należą do Litwinów. Właśnie sfinalizowali kolejne przejęcie

Stokrotka sfinalizowała transakcję przejęcia lokalnej sieci sklepów, działającej w województwie mazowieckim. W związku z tym lista jej placówek powiększyła się o 13 nowych lokalizacji.
Reklama

W przejętych sklepach rozpoczyna się teraz proces ich dopasowania do działalności pod szyldem Stokrotki.

Stokrotka przejęła 13 sklepów

Po spełnieniu warunków określonych w zawartej umowie, w tym uzyskaniu zgody UOKiK Stokrotka powiększyła się o 13 nowych sklepów w województwie mazowieckim.

– Cieszy nas szybki proces dołączania kolejnych sklepów do naszej sieci. Nowe lokalizacje pozwolą nam wzmocnić naszą markę w województwie mazowieckim i dotrzeć do nowych klientów. Teraz przystępujemy do procesu rebrandingu, czyli przystosowania placówek do standardów obowiązujących w naszej firmie. Kolejnym krokiem będzie otwarcie sklepów pod nowym szyldem, z szeroką ofertą produktów w atrakcyjnych cenach, w której szczególny nacisk położony będzie na artykuły świeże, regionalne oraz produkty marek własnych – mówi Arūnas Zimnickas, Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu Stokrotki.

 

 

Lista nowych sklepów Stokrotka

Lokalizacje nowych placówek to: Belsk Duży, Błędów, Głowaczów, Grabów nad Pilicą, Jasieniec, Łaskarzew, Maciejowice, Magnuszew, Mogielnica, Osieck, Sobienie-Jeziory, Sobolew oraz Wilga.

Kolejne przejęcie Stokrotki

Dzięki rozwojowi organicznemu i przejęciom Stokrotka kontynuuje szybkie tempo zwiększania liczby stacjonarnych sklepów. Warto podkreślić, że w ubiegłym roku sfinalizowała transakcję przejęcia innej lokalnej sieci w województwie mazowieckim. Placówki zlokalizowane są w Otwocku, Karczewie, Ząbkach, Józefowie i Kołbieli.

 Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 850 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie w formatach dopasowanych do każdego klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express. Sieć prowadzi także sklep internetowy i jest partnerem w biznesie dla franczyzobiorców.  Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum