Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wyniósł w czerwcu 7,7 proc. - GUS

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej (w cenach bieżących) wyniósł w czerwcu w Polsce 7,7 proc. wobec 8,5 proc. w maju - podał Główny Urząd Statystyczny.
Reklama

Z kolei wartość sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących spadła o 8,9 proc. mdm.

GUS podaje, że spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez Internet spadek udziału raportowały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: "tekstylia, odzież, obuwie" (z 22,6 proc. przed miesiącem do 16,9 proc.), "prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach" (odpowiednio z 22,2 proc. do 21,2 proc.) oraz "meble, rtv, agd" (z 15,1 proc. do 14,4 proc.).

Reklama

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum