Ludzie handlu

B
Ludzie z branży: FMCG, handel, dystrybucja, sieci sklepów
Oddajemy do Państwa użytku informacje o kluczowych postaciach zarządzających sieciami handlowymi i decydujących o rozwoju handlu nowoczesnego w Polsce. Informacje o menedżerach piastujących najważniejsze stanowiska będą na bieżąco aktualizowane, tak by stanowiły pomoc w codziennej pracy.

Katarzyna Bielecka

Sephora Polska, dyrektor generalny
Katarzyna Bielecka - dyrektor generalny, Sephora Polska - sylwetka osoby z branży FMCG/handel/przemysł spożywczy

Biogram


Z siecią perfumerii Sephora w Polsce Katarzyna Bielecka związana jest od 2009 r. Pracę w strukturach Sephora Polska rozpoczęła w dziale asortymentu, przez 5 lat pełniąc funkcję jego dyrektora. W tej roli odpowiadała za strategię asortymentową sieci, w tym wprowadzenia nowych marek, a także za negocjacje i visual merchandising. Kolejnym krokiem w karierze było objęcie funkcji dyrektora sprzedaży, którą pełniła przez 2 lata. Przez 4 lata była też członkiem międzynarodowej grupy negocjacyjnej G4 w ramach struktury Sephora Europe. Bielecka ma blisko 17 lat doświadczenia w sektorze retail. Przed dołączeniem do Sephora Polska związana była zawodowo z takimi firmami jak Disney, Auchan, Galeria Centrum czy In Wear Group. 

Wykształcenie

Z wykształcenia jest ekonomistą i matematykiem, absolwentką dwóch kierunków na Uniwersytecie Warszawskim.

Hobby

Coaching, którym zajmuje się od 3 lat, traktuje jako pasję i formę samorozwoju.