Ludzie handlu

D
Ludzie z branży: FMCG, handel, dystrybucja, sieci sklepów
Oddajemy do Państwa użytku informacje o kluczowych postaciach zarządzających sieciami handlowymi i decydujących o rozwoju handlu nowoczesnego w Polsce. Informacje o menedżerach piastujących najważniejsze stanowiska będą na bieżąco aktualizowane, tak by stanowiły pomoc w codziennej pracy.

Krzysztof Dłużniewski

Wolt Poland, szef marketingu
Krzysztof Dłużniewski - szef marketingu, Wolt Poland - sylwetka osoby z branży FMCG/handel/przemysł spożywczy

Biogram

 

 

Wykształcenie

Krzysztof Dłużniewski z branżą FMCG związany jest od ponad 8 lat. Posiada szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji. Ma doświadczenie m.in. w Mondelēz International, gdzie jako Brand Manager odpowiadał za kompleksowe działania dla marek Milka & Nussbeisser. Wcześniej rozwijał w Polsce oraz krajach bałtyckich ciastka z portfolio takich marek jak TUC, Belvita, Barni (Lubisie) oraz Milka. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego.

Hobby

 

 

Dodatkowe informacje