Ludzie handlu

K
Ludzie z branży: FMCG, handel, dystrybucja, sieci sklepów
Oddajemy do Państwa użytku informacje o kluczowych postaciach zarządzających sieciami handlowymi i decydujących o rozwoju handlu nowoczesnego w Polsce. Informacje o menedżerach piastujących najważniejsze stanowiska będą na bieżąco aktualizowane, tak by stanowiły pomoc w codziennej pracy.

Magdalena Kotlarczyk

Google Poland, dyrektor krajowa (ur. 1975)
Magdalena Kotlarczyk - dyrektor krajowa, Google Poland - sylwetka osoby z branży FMCG/handel/przemysł spożywczy

Biogram

Karierę zawodową rozpoczęła w firmie Procter &Gamble. W latach 1998-2001 pracowała tam jako asystentka kierownika marki, następnie – w Warszawie, Genewie i Londynie – jako menedżer marek z segmentu zdrowia i higieny. W roku 2007 została kierownikiem Grupy Planowania Komunikacji i Marketingu Cyfrowego w Europie Środkowej.

W roku 2011 przeszła do spółki Google Polska na stanowisko dyrektora w sektorze marek przemysłowych. W roku 2015 została liderem sektora e-commerce, sprzedaży detalicznej i eksportu.  

W roku 2016 pracowała w siedzibie Googla w Mountain View w Kalifornii. 

Od roku 2017 do roku 2021 była szefową sprzedaży w Google Polska.

Na czele polskiego oddziału firmy Google stanęła w lipcu 2021 roku.       

Wykształcenie

Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

Odbyła studia podyplomowe z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim.

Ukończyła Executive Program na Singularity University.