Ludzie handlu

B
Ludzie z branży: FMCG, handel, dystrybucja, sieci sklepów
Oddajemy do Państwa użytku informacje o kluczowych postaciach zarządzających sieciami handlowymi i decydujących o rozwoju handlu nowoczesnego w Polsce. Informacje o menedżerach piastujących najważniejsze stanowiska będą na bieżąco aktualizowane, tak by stanowiły pomoc w codziennej pracy.

Małgorzata Bochenek

IKEA, dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji oraz digital
Małgorzata Bochenek - dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji oraz digital, IKEA - sylwetka osoby z branży FMCG/handel/przemysł spożywczy

Biogram

Małgorzata Bochenek od początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym, następnie od 2015 roku w IKEA Retail w Polsce. Od 2018 roku odpowiadała w IKEA za rozwój obszaru innowacji, a od lipca 2019 roku za obszar Business Development, który skupia transformację, ekspansję, innowacje oraz zrównoważony rozwój. Wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialna za zwiększanie dostępności IKEA poprzez inwestowanie w istniejące i nowe miejsca spotkań z klientami, realizację strategii People & Planet Positive, wdrażanie kolejnych innowacji i przekształcanie działalności IKEA w kierunku omnikanałowym.

Współpracownicy

Jordi Esquinas

Jordi Esquinas

IKEA

dyrektor ds. działalności komercyjnej