Ludzie z branży: FMCG, handel, dystrybucja, sieci sklepów
Michał Sacha
Carrefour Polska, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych

Biogram
Michał Sacha w styczniu 2019 dołączył do Carrefour Polska jako dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych.
W 2018 roku był freelancerem, w latach 2015-17 - dyrektorem marketingu Mieszko. Poprzednio przez kilkanaście lat związany z koncernem L'Oreal, ostatnio na stanowisku Central Europe Zone Marketing Director.
Współpracownicy
-
Marek Lipka
Carrefour Polska
dyrektor handlowy -
Justyna Orzeł
Carrefour Polska
sekretarz generalna i wiceprezes -
Tareck Ouaibi
Carrefour Polska
dyrektor operacyjny
WIADOMOŚCI: Michał Sacha RSS
-
2020-10-23 09:17
Marcin Bojarski, Carrefour Polska, panelistą Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu
Marcin Bojarski, dyrektor ds. e-commerce Carrefour Polska, weźmie udział w debacie "E-commerce oraz click&collect: must have sieci handlowe", która odbędzie się w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i...
-
2020-10-12 18:09
Carrefour i Katarzyna Bosacka z programem w TVN
Carrefour i Katarzyna Bosacka będą zachęcać Polaków do zdrowej diety w nowym programie TVN MądrzeJEMY.
-
2020-10-12 13:15
Dostawy zakupów w 3 godziny w nowej usłudze Carrefour Sprint
Carrefour wdraża w obszarze e-grocery nową usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci sieci będą mogli otrzymać zamówione na carrefour.pl zakupy spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet 3 godzin.
-
2020-08-28 14:09
Carrefour rozszerza click&collect o spożywkę
Sieć Carrefour rozszerzyła system click&collect o zakupy spożywcze, które zamówić można już nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem osobistym we wszystkich ponad 200 hiper- i supermarketach Carrefour w...
-
2020-07-09 15:12
E-samochody zasilą flotę sieci Carrefour
Carrefour Polska rozpoczął testowanie elektrycznych samochodów dostawczych z nowatorskim systemem przewozu produktów spożywczych. Samochody włączone zostaną do floty wykorzystywanej podczas dostarczania zamówień...
- Cz 19:50 Raport: Co roku na świecie marnuje się 20 proc. żywności
- Cz 19:18 150 zł brutto podwyżki i nagrody jednorazowe dla pracowników PKN Orlen
- Cz 19:10 GIS wycofuje mięso marki wyprodukowanej dla Lidla
- Cz 18:43 46 proc. konsumentów z Chin chciałoby, żeby jedna firma zaspakajała ich potrzeby
- Cz 18:23 Aldi: 25 euro za pięć testów na obecność koronawirusa
- Cz 17:37 Toruńska burgerownia nie obsługuje policjantów
- Cz 17:35 Amazon zmienił logo aplikacji
- Cz 16:55 Margaryny Flora i Rama w opakowaniach wielokrotnego użytku
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.