Ludzie handlu

H
Ludzie z branży: FMCG, handel, dystrybucja, sieci sklepów
Oddajemy do Państwa użytku informacje o kluczowych postaciach zarządzających sieciami handlowymi i decydujących o rozwoju handlu nowoczesnego w Polsce. Informacje o menedżerach piastujących najważniejsze stanowiska będą na bieżąco aktualizowane, tak by stanowiły pomoc w codziennej pracy.

Piotr Hołownia

IKEA Polska, country digital manager
Piotr Hołownia - country digital manager, IKEA Polska - sylwetka osoby z branży FMCG/handel/przemysł spożywczy

Biogram

Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie produktów oraz rozwiązań dla klientów detalicznych i biznesowych. Wcześniej, w bankowości i finansach, wdrażał i rozwijał platformy bankowości elektronicznej oraz e-commerce.

Wykształcenie

Piotr Hołownia ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Zarządzania oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Współpracownicy

Joanna Kijas-Janiszowska

Joanna Kijas-Janiszowska

IKEA Polska

dyrektor finansowa