PARTNER PORTALU

1/4 sprzedaży marek VRG realizowana jest przez kanał online

Autor: MK 24 marca 2021 11:55

1/4 sprzedaży marek VRG realizowana jest przez kanał online Andrzej Jaworski, prezes VRG SA

VRG rozwija ofertę w kierunku total look i smart casual. Firma odpowiada na aktualne trendy, nie zapominając o modzie formalnej. Sieć mocno stawia też na e-commerce.

– Wiosna w VRG to kwintesencja „total look” w asortymencie. Nasze marki: Vistula, Bytom i Wólczanka oferują kompleksową ofertę, m.in. t-shirty, jeansy, sportowe kurtki, sukienki, bluzy, a nawet stroje kąpielowe i klapki. Nie rezygnujemy przy tym z naszych flagowych produktów: garniturów, marynarek i koszul. Wiemy, że na rynku zawsze będzie miejsce dla eleganckich, jakościowych kolekcji mody męskiej i damskiej, szytych z poszanowaniem sztuki krawieckiej, z najlepszej jakości materiałów naturalnych – mówi Andrzej Jaworski, prezes VRG SA.

 Jak podkreśla Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek, rok handlu w otoczeniu COVID-19 przyspieszył w VRG zmiany asortymentowe, które spółka zainicjowała kilka lat temu. Skokowo urósł udział sprzedaży online Grupy. 

 – W branży modowej nie ma innej strategii, niż być na bieżąco z trendami i wyprzedzać oczekiwania konsumentów. Dlatego od kilku lat nieustannie wprowadzamy w naszej ofercie nowości, konsekwentnie rozszerzając asortyment. Pandemia tylko przyspieszyła zmiany, które są długofalowe i wynikają ze zmiany postrzegania mody. Od kilku lat widzimy bardzo silne trendy na ulicach największych europejskich miast: unisex, athleisure, oversize. Idziemy za tymi zmianami, pamiętając zawsze o jakościowym formalu – podkreśla Jakociuk.  

 Najwięcej nowego asortymentu zobaczymy w Wólczance, dla której sezon wiosna-lato 2021 będzie przełomowy w historii marki, dzięki przygotowaniu pełnej kolekcji „total look” dla niego i dla niej. 

Przeczytaj także:

Grupa przygotowuje na pierwsze półrocze kilka premier. Wiosną w Krakowie otwarty zostanie pierwszy wielkoformatowy salon Wólczanki, w nowym koncepcie. Da on marce możliwość prezentacji znacznie poszerzonego asortymentu, z którym wchodzi ona w najnowszy sezon. 

VRG operuje na łącznej powierzchni handlowej 53,0 tys. m2. Około ¼ sprzedaży marek grupy realizowana jest przez kanał online. 

W kolekcji wiosna-lato 2021 w marce Vistula zwiększono udział propozycji casualowych. 

VRG S.A. (poprzednia nazwa Vistula Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. od 1993 r. Grupa Kapitałowa VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu oraz dystrybucji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii. 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8703
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,75

  • Śr

    3,03

  • Min

    2,59

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.