PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

20 lat temu Jysk otworzył pierwszy sklep w Polsce. Dziś szacuje rynek na 500 placówek

Autor: dlahandlu.pl 26 sierpnia 2020 13:49

20 lat temu Jysk otworzył pierwszy sklep w Polsce. Dziś szacuje rynek na 500 placówek fot. materiały prasowe

20 lat temu, w roku 2000, w Gdańsku, duńska firma JYSK otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce.

Jak wspomina Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska, który obejmuje to stanowisko do dnia dzisiejszego:

„Bardzo mocno przyłożyliśmy się do tego żeby otwarcie pierwszego sklepu JYSK w Polsce było sukcesem. W dniu otwarcia, o godzinie 8.00 rano przed sklepem były pustki… Chwilę później nadjechały autobusy z miasta, a z nich wysypały się setki klientów. Okazało się, że to otwarcie było jednym z najlepszych otwarć w JYSK Polska, a mamy ich za sobą już przeszło 236.”

Każdego roku firma otwiera od 10 do 15 nowych sklepów i obecnie zatrudnia ponad 2.250 osób. Część pracowników otwierających pierwszy sklep z logo z białą gąską na niebieskim tle pracuje w duńskiej sieci sklepów do teraz.

„Tamtego dnia w sklepie byliśmy bardzo wcześnie. Dobrze pamiętam kolejkę klientów, która nie miała końca. Zaczynała się już przy wejściu i biegła przez cały sklep. Moim zadaniem była praca na kasie, a do pomocy przy pakowaniu zakupów miałam doświadczonych duńskich kolegów, którzy specjalnie przyjechali na otwarcie i pomagali nam przez cały dzień. Hitem sprzedaży okazała się kołdra domowa"  – wspomina widoczna na zdjęciu, Anna Borowa, specjalista ds. aplikacji sklepowych.

Na przestrzeni lat rodzaj produktów oferowanych przez duńską firmę z wyposażeniem wnętrz nie uległ dużej zmianie (marka oferuje kompleksowe rozwiązania do sypialni, meble, produkty wyposażenia ogrodu, artykuły dekoracyjne).

Zaskakujące jest natomiast, jak ogromną metamorfozę przeszły wzornictwo produktów Jysk oraz częstotliwość wprowadzania nowości do asortymentu.
Aktualnie nowinki z zakresu artykułów dekoracyjnych i tekstyliów marka wprowadza dwa razy w roku bazując na najnowszych trendach, a całość asortymentu nawiązuje do skandynawskiego pochodzenia marki. 
– Polacy docenili naszą dobrą ofertę, polubili sklepy Jysk od samego początku. Dziękujemy za zaufanie wobec marki i zakładamy, że docelowo w Polsce jest miejsce dla około 500 sklepów z logo naszej firmy. Świętujemy 20-dzieste urodziny Jysk Polska i nie zwalniamy tempa ekspansji – dodaje Piotr Padalak. 
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6658
Ilość aktualnych ofert: 474628

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.