4F i Anna Lewandowska z kolekcją Essentials

Cała kolekcja została stworzona zgodnie ze strategią 4F CHANGE, której założeniem jest podejmowanie działań prowadzących do zminimalizowania negatywnego wpływu branży odzieżowej na środowisko. Linia została w całości wykonana wyłącznie z materiałów pozyskanych w bardziej odpowiedzialny sposób. Materiały składają się w 79 proc. z bawełny organicznej oraz w 21 proc. z poliestru z recyklingu, natomiast t-shirty są w 100 proc. z bawełny organicznej.
- Kwestie związane z ochroną naszej planety są niezwykle bliskie zarówno naszemu zespołowi w 4F, jak i Annie Lewandowskiej, która od początku wspiera strategię #4FChange. Stworzyliśmy m.in. strefę Wear_Fair w naszych sklepach, w której dajemy ubraniom drugie życie. Projektując najnowszą kolekcję 4F×AL, pragnęliśmy stworzyć ubrania dobrej jakości, wyprodukowane z materiałów bardziej przyjaznych środowisku, dzięki czemu będą służyć wiele lat - mówi Magdalena Stępień-Łyga, dyrektor kolekcji 4F i członek Zarządu OTCF.
Kolekcja stawia na naturę
- Jestem naprawdę dumna z kolekcji ESSENTIALS i muszę przyznać, że z niecierpliwością czekałam, aż pojawi się w sklepach 4F i będę mogła podzielić się ze wszystkimi efektami tej współpracy. Ta kolekcja jest dla mnie wyjątkowo ważna, bo na pierwszym miejscu postawiliśmy naturę, a całość powstała w odpowiedzialny sposób, w trosce o środowisko, a to temat, który od dawna motywuje mnie do działania, rozwoju i pracy nad swoimi nawykami - mówi mówi Anna Lewandowska.