Action: Jesteśmy już postrzegani jako generator ruchu w galeriach handlowych

Property News 23 listopada 2019 11:19

Action: Jesteśmy już postrzegani jako generator ruchu w galeriach handlowych Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska

Action jest coraz częściej postrzegany jako traffic generator, ponieważ skutecznie ożywiamy ruch handlowy. Ostatnio szczególnie jest to widoczne w galerii Manhattan w Gorzowie Wielkopolskim. Oczywiście jesteśmy jeszcze zbyt mali, by z tego słynąć, ale sądzę, że wraz z rozwojem naszej sieci będziemy się stawać pożądanym partnerem także dużych obiektów – uważa Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Jak to jest, że sukces Action właściwie przeczy trendom handlowym. Firma nie przesadza z wydatkami na reklamę, wystrój wnętrza też jest raczej skromny? 

Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska: Rzeczywiście mniej uwagi poświęcamy wystrojowi, bo chcemy zaskakiwać klientów często zmieniającym się asortymentem. Dlatego raz na tydzień pojawia się nowa oferta około 150 produktów. Dzięki temu robienie u nas zakupów przypomina poszukiwanie skarbów. 

W dzisiejszym świecie marka, która nie ma kanału sprzedaży online jest właściwie dinozaurem. Tymczasem Action nie ma sklepu internetowego. Jak sobie radzicie? 

Oczywiście obserwujemy rozwój sytuacji. Zachowania zakupowe klientów się zmieniają. Wiele osób poszukuje informacji o produktach w Internecie. Dlatego posiadamy rozbudowaną stronę internetową, która dostarcza inspiracji i pozwala naszym klientom zapoznać się z nowościami, cotygodniową ofertą specjalną oraz całym asortymentem dostępnym w sklepach Action. Wiemy, że omnichannel jest niezbędny, dlatego analizujemy możliwości wejścia na rynek e-commerce.

Przeczytaj także:

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6374
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    19,99

  • Śr

    17,74

  • Min

    10,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.