Action: Wybraliśmy Polskę ze względu na jej infrastrukturę, kapitał ludzki i potencjał rozwojowy

- Wybraliśmy Polskę ze względu na jej infrastrukturę, kapitał ludzki, wielkość i potencjał rozwojowy. Polska znajduje się również w niedalekiej odległości od Niemiec i Austrii, gdzie Action już doskonale prosperuje. Oznacza to, że istniejąca infrastruktura logistyczna Action może być z łatwością wykorzystana jako punkt wyjścia do dalszego rozwoju - mówi Maria Langhammer, international Communication Specialist Action.
Marka Action rozpoczęła ekspansję polskiego rynku od galerii handlowej Park Leszno, kolejne sklepy otworzyła w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy i Lubaniu.
- Kiedy wchodzimy na nowy rynek, zawsze zaczynamy od kilku sklepów, aby zobaczyć, jak klienci przyjmą naszą koncepcję. Następnie decydujemy o kolejnych krokach ekspansji. Tak zrobiliśmy na przykład w Niemczech czy Austrii. Mamy nadzieję, że nasz model biznesowy sprawdzi się również w Polsce i już niedługo będziemy mogli przedstawić dalsze plany rozwoju naszej sieci na tym rynku – mówi Maria Langhammer.
Czytaj także: Dyskontowy zawrót głowy – nowe sieci chcą podbić polski rynek
Dyskont oferuje przede wszystkim produkty nieżywnościowe. Pierwsze miesiące działalności w Polsce firma zalicza do udanych:
- Cieszymy się z wyników z pierwszych kilku miesięcy w Polsce oraz informacji zwrotnych, które otrzymaliśmy od naszych klientów i pracowników. Nasza koncepcja jest dobrze postrzegana przez Polaków, a wartości naszej firmy są zgodne z oczekiwaniami lokalnych pracowników –mówi Maria Langhammer.
Więcej czytaj w serwisie www.propertynews.pl