Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Adidas pozbył się Reeboka

Firma Adidas zawarła ostateczną umowę sprzedaży Reeboka firmie Authentic Brands Group za łączną kwotę 2,1 miliarda euro.
Reklama

Authentic Brands Group to właściciel 30 marek, w tym Aéropostale i Forever21. Firma prowadzi 6000 sklepów.

Adidas kupił Reeboka w 2006 roku za 3,8 mld dolarów. W lutym 2021 roku ogłosił rozpoczęcie formalnego procesu sprzedaży Reeboka.
Po transakcji Reebok zachowa swoją siedzibę w Bostonie.

Przeczytaj także:

- Reebok był cenioną częścią firmy Adidas i jesteśmy wdzięczni za wkład, jaki marka i zespół, który za nią stoi, wnieśli do naszej firmy. (...) Będziemy nadal koncentrować nasze wysiłki na realizacji strategii „Own the Game”, która pozwoli nam rozwijać się w atrakcyjnej branży, zdobywać udział w rynku i tworzyć trwałą wartość – skomentował Kasper Rorsted, prezes firmy Adidas AG.

Jamie Salter, założyciel, prezes i dyrektor generalny Authentic Brands Group, skomentował: "To zaszczyt, że powierzono nam kontynuowanie dziedzictwa Reeboka. Jest to ważny kamień milowy dla firmy, a my jesteśmy zaangażowani w zachowanie integralności, innowacyjności i wartości marki Reebok".

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Adidas informował wcześniej, że sprzedaż wygenerowana przez Reeboka w pierwszym półroczu br. skoczyła do 823 milionów euro z 600 milionów rok temu, a marka zarobiła netto 68 milionów euro w porównaniu do 69 milionów straty netto w pierwszej połowie 2020 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.