Adidas tworzy nową markę. Serialowa Wednesday będzie jej ambasadorką

Producent artykułów sportowych wyjaśnia, że nowa kategoria mieści się pomiędzy markami Adidas „Performance” i „Originals”. Dzięki Adidas Sportswear firma chce w szczególności odpowiedzieć na „zmieniające się potrzeby i życzenia następnej generacji”.

Czytaj więcej
Adidas przegrał batalię prawną o białe paski
Według Adidasa ponad 70 procent przedstawicieli pokolenia Z twierdzi, że w czasie wolnym priorytetem jest wygoda i że czują się pewniej w wygodnych ubraniach. Adidas odnosi się do samozleconego badania przeprowadzonego przez Vitreous World wśród 1203 respondentów w wieku 16-24 lat w Wielkiej Brytanii, USA, Japonii i Chinach.
-Chociaż wiele marek lifestylowych dodaje do swojej oferty odzież sportową, nasza nowa kolekcja wyraźnie wyróżnia się na tle innych. Każdy produkt łączy w sobie najlepsze z naszych uznanych technologii ze stylowymi detalami, nie rezygnując z wygody i można go nosić na wiele sposobów, mówi Aimee Arana, dyrektor generalny ds. odzieży sportowej i treningów w Adidas Global.
Aby umożliwić mieszanie i dopasowywanie każdego produktu, pierwsza kolekcja łączy „proste kroje, projekty z blokami kolorów i minimalistyczne detale”, jak twierdzi Adidas. Sneakersy Avryn i dres Tiro Suit to pierwsze produkty marki.
Tiro Suit to reinterpretacja kultowego dresu adidas, który ma swoje korzenie w piłce nożnej. Głównym elementem kolekcji jest czarny strój Tiro Suit Up Advanced z klasycznym logo z 3 paskami.
Tenisówka Avryn jest wykonana częściowo z materiałów pochodzących z recyklingu. Wyposażony jest w technologię Boost and Bounce, aby zapewnić „wygodę i modny wygląd”.
Kolekcja obejmuje również jedwabną sukienkę, którą można zawiązać jako lekką kurtkę, dwukolorową koszulkę inspirowaną futbolową estetyką lat 90. oraz obszerną kurtkę Coach.
Jenna Ortega będzie twarzą pierwszej nowej marki Adidasa od 50 lat
Jenna Ortega zyskała międzynarodową sławę dzięki głównej roli w przebojowym serialu Netflix Wednesday.
Według Adidasa, aktorka jest zagorzałą fanką piłki nożnej i joginką, a „jej postępowa osobowość i nieustanne dążenie do kreatywności czyni ją jedną z najbardziej ekscytujących pionierek swojego pokolenia i idealną partnerkę do wzmocnienia nowej marki.

Czytaj więcej
IKEA odpowiada na Wednesday pomocną dłonią