Aplikacja mobilna Rossmanna hitem

Spośród aplikacji zakupowych, na szczególną uwagę zasługują dwie - Rossmann (miejsce 14. zestawienia) oraz AliExpress Shopping App (miejsce 11.).
Zasięg pierwszej nie przekraczał na początku 2017 roku 0,5 proc., by w grudniu osiągnąć wynik ok. 14 proc. Artur Zawadzki, współzałożyciel Spicy Mobile uważa, że to zasługa atrakcyjnych benefitów dla użytkowników oraz przemyślanych działań marketingowych. - W ciągu zaledwie kilku miesięcy aplikacja sklepu Rossmann znalazła się w gronie najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce. Jej sukces wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – uruchomieniem wiosną ubiegłego roku programu adresowanego do stałych klientów drogerii oraz promocją aplikacji przy kasach w sklepach stacjonarnych. W ramach Klubu Rossmann klubowicze otrzymują wiele korzyści – poprzez aplikację jako pierwsi dowiadują się o nowych promocjach, mogą też skorzystać z atrakcyjnych zniżek, czy zrobić zakupy w sklepie on-line - komentuje Artur Zawadzki. Popularność chińskiej aplikacji m-commerce wynika zdaniem eksperta Spicy Mobile z powiązaniem z popularną w Polsce platformą zakupową AliExpress.
Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl