Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Aplikacja mobilna Rossmanna hitem

W 2017 roku najpopularniejsze pod względem zasięgu aplikacje mobilne w Polsce to YouTube, Messenger i Facebook - wynika z danych Spicy Mobile, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Największym wzrostem zasięgu w ciągu 12 miesięcy ubiegłego roku może zaś pochwalić się aplikacja sieci drogerii Rossmann.
Reklama

Spośród aplikacji zakupowych, na szczególną uwagę zasługują dwie - Rossmann (miejsce 14. zestawienia) oraz AliExpress Shopping App (miejsce 11.).

Zasięg pierwszej nie przekraczał na początku 2017 roku 0,5 proc., by w grudniu osiągnąć wynik ok. 14 proc. Artur Zawadzki, współzałożyciel Spicy Mobile uważa, że to zasługa atrakcyjnych benefitów dla użytkowników oraz przemyślanych działań marketingowych. - W ciągu zaledwie kilku miesięcy aplikacja sklepu Rossmann znalazła się w gronie najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce. Jej sukces wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – uruchomieniem wiosną ubiegłego roku programu adresowanego do stałych klientów drogerii oraz promocją aplikacji przy kasach w sklepach stacjonarnych. W ramach Klubu Rossmann klubowicze otrzymują wiele korzyści – poprzez aplikację jako pierwsi dowiadują się o nowych promocjach, mogą też skorzystać z atrakcyjnych zniżek, czy zrobić zakupy w sklepie on-line - komentuje Artur Zawadzki. Popularność chińskiej aplikacji m-commerce wynika zdaniem eksperta Spicy Mobile z powiązaniem z popularną w Polsce platformą zakupową AliExpress.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum