Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Auroria uruchamia wirtualny salon biżuterii ślubnej

Producent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej. Spotkanie z konsultantem online umożliwia obejrzenie obrączek i pierścionków podobnie, jak ma to miejsce w sklepie stacjonarnym.
Reklama

Większość uroczystości ślubnych, ze względu na niemożność zorganizowania wesela przy obecnych restrykcjach epidemiologicznych, przenoszona jest na później. Nie dotyczy to jednak zaręczyn.
– Pierścionki zaręczynowe nadal zamawiane są chętnie, nie widzimy spadku sprzedaży w tym segmencie. Z obrączkami jest nieco inaczej, aczkolwiek wiele osób woli je zamówić dużo wcześniej, gdyż produkcja zajmuje kilkanaście dni – komentuje Paweł Podgrudny, współzałożyciel Auroria.

Właściciele wierzą, że wirtualny salon sprawdzi się również po pandemii, ze względu na jego wygodę. – Wirtualna wizyta umożliwia spotkanie w wybranym miejscu i czasie. Zapewnia możliwość przeglądania wszystkich modeli pierścionków i obrączek dostępnych w sklepie online. Specjalne kamery pokazują zbliżenie na detale, które byłyby nie do uchwycenia w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca może pokazać biżuterię pod różnym kątem, w różnym świetle i założyć ją na palec. To doświadczenie nieporównywalne do standardowych zakupów online – mówi Paweł Podgrudny.

Auroria to polska marka oferująca pierścionki zaręczynowe z brylantami i obrączki ślubne.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum