PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Badanie: Wegańskie kosmetyki wciąż w niszy

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2020 12:06

Przed większą troską o pielęgnację powstrzymują nas ceny produktów kosmetycznych. Większość ankietowanych w drogeriach kieruje się właśnie tym aspektem – na dalszy plan schodzą inne właściwości kosmetyku - to jeden z wniosków z badania sklepu Nutridome “Pielęgnacyjne rytuały Polaków”.

Ponad 65 proc. osób przyznało, że do troski o ciało przywiązuje dość dużą wagę. Głównym powodem regularnej pielęgnacji jest po prostu zwiększenie własnej atrakcyjności – zarówno w oczach własnych, jak też wśród innych osób. W utrzymaniu zdrowia nie mniejszą rolę odgrywają także odpowiednio zbilansowana dieta i sport: z ich znaczenia zdaje sobie sprawę odpowiednio 45 i 37 proc. ankietowanych. Co trzecia osoba zadeklarowała też, że chciałaby zadbać o siebie w większym stopniu, niż ma to miejsce obecnie.

Być może przed większą troską o pielęgnację powstrzymują nas ceny produktów kosmetycznych. Większość ankietowanych w drogeriach kieruje się właśnie tym aspektem – na dalszy plan schodzą inne właściwości kosmetyku. Na drugim miejscu w tej kategorii znalazł się naturalny, zbalansowany skład preparatu, na który zwracają uwagę przede wszystkim osoby w wieku 45-64 lat. W tej grupie wiekowej, jako jedynej, ważniejszy niż cena staje się dobór odpowiednich składników w danym produkcie.

Na dalszych miejscach znalazły się m.in. zapach kosmetyku oraz marka lub renoma producenta. Nie bez znaczenia są także opinie znajomych. Najmniejszą wagę ma zaś to, czy kosmetyk jest wegański. Częstotliwość zakupów kosmetycznych waha się zaś pomiędzy comiesięcznymi wizytami w drogeriach lub sklepach internetowych (39 proc. odpowiedzi) a zakupami raz na kilka miesięcy (42 proc.).

Na które kosmetyki skłonni jesteśmy wydać najwięcej? Przede wszystkim na produkty do pielęgnacji twarzy (kremy, maseczki oraz preparaty do wizażu w rodzaju podkładów i tuszy). 40 proc. klientów drogerii wydaje na nie nawet do 300 zł miesięcznie. Dla porównania tylko co piątą osobę kosmetyki do pozostałych partii ciała kosztują więcej niż 100 zł/mies. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6382
Ilość aktualnych ofert: 479104

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.