Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Baltona otwiera 6 sklepów w PL Wrocław

Nowy operator sklepów wolnocłowych w Porcie Lotniczym Wrocław właśnie oficjalnie zainaugurował działalność. Baltona poszerzyła ofertę modową, wybór artykułów spożywczych czy kosmetyków, wprowadziła nową markę z produktami regionalnymi, otworzyła też dwa całkowicie nowe lokale.
Reklama

W ubiegłym roku Baltona wygrała konkurs na operatora sklepów wolnocłowych na wrocławskim lotnisku. Pierwszy sklep otworzyła już w grudniu, teraz gotowych jest wszystkich sześć lokali. 30 sierpnia Baltona uroczyście zainaugurowała swoją działalność w Porcie Lotniczym Wrocław.

–Obok bogatego i dopasowanego do potrzeb klientów asortymentu, pragniemy zaoferować im także unikalne doświadczenia zakupowe podkreślające charakterystykę miasta. Nowoczesna i starannie dobrana oferta handlowa ma wzmocnić wizerunek wrocławskiego portu i wyróżnić go na tle innych obiektów tego typu w Polsce – mówi Piotr Kazimierski, Prezes Baltona S.A.

Oferta nowego operatora jest bardzo różnorodna. Cztery sklepy, łącznie o powierzchni 740 mkw., znajdują się w hali odlotów Schengen. Największy z nich to Wroclaw Duty Free, oferujący m.in artykuły spożywcze, perfumy, kosmetyki, akcesoria, alkohole i wyroby tytoniowe. Fashion Boutique proponuje odzież, biżuterię i akcesoria, a w Zoom można zaopatrzyć się w prasę i książki. Nową koncepcją jest Spirit of Poland, sklep wyspecjalizowany w polskich produktach regionalnych. Można tam kupić m.in. ceramikę, miody czy sery z Dolnego Śląska, kraftowe piwa, nalewki czy inne regionalne alkohole.  

Baltona otworzyła sklepy również w dwóch zupełnie nowych lokalizacjach. W hali odlotów non-Schengen operator uruchomił lokal ze swoimi największymi bestsellerami. Zakupy można zrobić też w hali ogólnodostępnej, na parterze – nowy lokal liczy 86 mkw. Znajdziemy tam m.in. perfumy, kosmetyki i akcesoria modowe.

Sklepy nowego operatora wyróżnia projekt aranżacji powierzchni handlowej. Opracowała go londyńska pracownia The Design Solution, inspiracje czerpiąc z architektury wrocławskiego Rynku, mostów czy krasnali.

Umowa pomiędzy Portem Lotniczym Wrocław a Baltoną została podpisana na pięć lat.

Wrocławskie lotnisko posiada ok. 4 tys. mkw. powierzchni komercyjnej (sale konferencyjne, galeria handlowa, gastronomia itd.). Port należy do najszybciej rozwijających się lotnisk regionalnych w Europie. Regularnie bije rekordy pod względem liczby obsłużonych pasażerów. W lipcu z jego usług skorzystało blisko 375 tys. osób. Zgodnie z prognozami, w całym 2018 roku Port Lotniczy Wrocław obsłuży ok. 3,2 mln pasażerów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum