Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Black Week i Black Friday w Sephora. Promocje do 40 proc.

Kosmetyki co roku są jedną z najchętniej wybieranych opcji prezentowych i królują wśród mikołajkowych i świątecznych podarunków. Wiele osób już od listopada rozpoczyna poszukiwania prezentów, tym bardziej, że jest to czas Black Week i Black Friday. Sephora już od kilku sezonów w swojej perfumerii online sephora.pl oraz perfumeriach stacjonarnych, szykuje ofertę specjalną Black Week oraz Black Friday.
Reklama

Wraz z 18 listopada Sephora rozpoczyna swoją ofertę Black Week. Klienci mogą wybierać spośród 600 hitów, które kupią z rabatem do -40%. Wśród nich znajdą m.in. kultowe marki makijażowe dostępne wyłącznie w Sephora jak: FENTY BEAUTY, HUDA BEAUTY, BENEFIT, marki pielęgnacyjne m.in.: ORIGINS, FRESH, DRUNK ELEPHANT, czy SEPHORA COLLECTION, a także zapachy, które są jednym z najbardziej wyczekiwanym prezentów – m.in. JIMMY CHOO, CHLOE, VALENTINO. W ofercie pojawią się również topowe produkty marek LANCOME, YSL, czy ESTEE LAUDER i wiele, wiele innych. 

25 listopada rusza Black Friday

To kulminacja szalonych promocji w Sephora, która potrwa w tym roku 3 dni – do 27 listopada. Marka szykuje superofertę, którą odkryje jednak dopiero z wraz ze startem Black Friday – na sephora.pl i w swoich social mediach.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum