PARTNERZY PORTALU

Bricomarché: Jesteśmy przygotowani na zwiększoną liczbę zamówień online

Autor: MW, dlahandlu.pl 7 kwietnia 2021 17:13

Bricomarché: Jesteśmy przygotowani na zwiększoną liczbę zamówień online Od połowy 2020 roku zakupy przez internet są możliwe we wszystkich sklepach sieci Bricomarché, fot. mat. pras.

- Pandemia nie tylko zwiększyła zainteresowanie kanałami online, ale także nieodwracalnie zmieniła zachowania konsumenckie Polaków. W branży DIY (produkty do domu i ogrodu) wyraźnie zauważalny jest efekt ROPO – polega on na tym, że klienci najpierw szukają informacji o interesujących ich produktach w internecie, a następnie kupują je w sklepie stacjonarnym. Obecnie odnotowaliśmy ten efekt na poziomie 48 proc. - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.

- Na zachodnich rynkach udział handlu online w handlu ogólnie wynosi dla naszej branży kilkanaście procent i stale rośnie. Spodziewamy się więc, że za kilka lat podobne wyniki osiągniemy w Polsce. Konsekwentnie inwestujemy w rozwój e-commerce oraz rozwiązania, które ułatwiają klientom zakupy online. Naszym autorskim rozwiązaniem są Bricomaty, czyli boksy, w których można odebrać wcześniej zamówione towary. Obecnie przy sklepach Bricomarché zamontowanych jest kilkadziesiąt Bricomatów i wciąż stawiamy nowe. Maszyny działają w systemie 24/7 oraz umożliwiają odbiór różnorodnych produktów, także wielkogabarytowych, takich jak drzwi czy płyty OSB. Od połowy 2020 roku zakupy przez internet są możliwe we wszystkich sklepach sieci Bricomarché. Oprócz Bricomatów, które znajdują się w wybranych lokalizacjach, udostępniamy klientom także inne opcje dostawy: w sklepie stacjonarnym, za pośrednictwem kuriera lub lokalnej dostawy. Warto podkreślić, że już od pierwszej fali pandemii koronawirusa w Polsce jesteśmy przygotowani, aby obsługiwać zwiększoną liczbę zamówień online oraz oferujemy różne możliwości dostawy produktów - tłumaczy Katarzyna Jańczak-Stefanide.

Według raportu przygotowanego na zlecenie Bricomarché 73 proc. Polaków zdecydowało się w ostatnim czasie na przeprowadzenie prac remontowych w swoich czterech kątach. Badani najczęściej odświeżali ściany (72 proc.) oraz zmieniali wystrój wnętrz (59 proc.). Prace remontowe najczęściej dotyczyły kuchni i salonu. Ze względu na pandemię ankietowani częściej podejmowali się odświeżenia domu na własną rękę. Najczęściej kupowane online kategorie produktów remontowo-wykończeniowych to dekoracje (62 proc.), oświetlenie (57 proc.) i farby (45 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10895
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    21,16

  • Śr

    18,39

  • Min

    13,60

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.