Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bricomarché otwiera sklep w lokalizacji po Castoramie

Nowy market sieci Bricomarché w Poznaniu rozpocznie działalność 28 lutego br. przy ul. Góreckiej 30a, obok Galerii Panorama, gdzie jeszcze niedawno znajdował się sklep Castorama. Jest to drugie przejęcie lokalizacji po konkurencji przez Bricomarché w Poznaniu.
Reklama

W kwietniu 2017 r. sieć przejęła lokalizację po Praktikerze w Galerii Pestka w Poznaniu. 

–  Kolejne otwarcia w polskich aglomeracjach są ważną częścią naszej strategii. W tym roku planujemy otworzyć także market we Wrocławiu – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.

Nowy Bricomarché w Poznaniu posiada znacząco większy dział ogrodowy niż oferowany wcześniej w tej lokalizacji. Market dodatkowo posiada bogatą ofertę produktów wędkarskich, zoologicznych oraz samochodowych.

– W ostatnich dwóch latach mocno skupiliśmy się na unowocześnieniu zewnętrznych stref naszych sklepów, przede wszystkim działu ogród. Zainstalowaliśmy automatyczne nawadnianie, wymieniliśmy większą część infrastruktury technicznej oraz przeprojektowaliśmy same alejki z roślinami – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide i dodaje – Przewagę nad konkurencją staramy się wypracować przede wszystkim niskimi cenami oraz rozbudowanym asortymentem. Nasz dział samochodowy, drogeryjny, zoologiczny, dekoracji sezonowych oraz gospodarstwa domowego to kategorie znacznie bardziej zaakcentowane w porównaniu z ofertą konkurencji.

Bricomarché to sieć sklepów typu „dom i ogród” działająca w ramach Grupy Muszkieterów – największej w Polsce sieci franczyzowej w kategorii supermarketów spożywczych (Intermarché) oraz typu „dom i ogród”. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 380 punktów sprzedaży Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ok. 15 800 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.

 

 

 

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum