Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Calypso Fitness rozważa wejście na giełdę

- Obserwujemy duże zainteresowanie funduszy i instytucji finansowych, jak również innych inwestorów; często dostajemy pytanie czy nie rozważamy wejścia na parkiet. Bierzemy pod uwagę różne opcje i mamy kilka scenariuszy – o debiucie na GPW i innych planach rozwoju mówi szef największej sieci fitness w Polsce Mikołaj Nawacki.
Reklama

W jednym z wywiadów powiedział Pan, że sportowa  przeszłość pomaga w prowadzeniu biznesu, uczy nie tylko zdobywać sukcesy, ale też z godnością przyjmować porażki. Historia sieci fitness założonej przez Ireneusza Wesołowskiego i Jacka Wszołę pokazała, że można być wybitnym sportowcem, a biznesmenem już nie koniecznie. Pan jednak znalazł złoty  środek – jaki jest Pana przepis na sukces?

Moje sukcesy sportowe nie mogą się mierzyć z sukcesami kolegów, szczególnie Jacka Wszoły. Ja wywodzę się ze sportu zespołowego, wychodzę więc z założenia, że nawet najlepsza jednostka, największy talent nie jest w stanie sama osiągnąć sukcesu w biznesie, to też jest gra zespołowa.  Cały zespół pracuje na sukces Calypso Fitness i praca ta trwa już 20 lat.

Poza tym w biznesie trzeba dużo wytrwałości, determinacji, szczęścia, konsekwencji, ale przede wszystkim pomysłu. My zawsze staramy się wyprzedzać teraźniejszość. Nasz model biznesowy oparty jest na wielu innowacyjnych  produktach np. łączymy abonament fitness z prywatną opieką medyczną, co pokazuje, że mamy specjalne oferty dla poszczególnych segmentów klientów, które dopasowujemy do ich potrzeb i możliwości. Na przykład nasz flagowy produkt dla studentów (karta BeActiv) to karta honorowana w ponad 200 klubach w Polsce, w najbliższym czasie osiągniemy 250 tys. wydanych kart. Zawsze  szukamy takich rozwiązań, których nikt nie wdrażał. Jesteśmy pionierami w wielu rozwiązaniach.

Jak wygląda sprawa z Benefit Systems po zastrzeżeniach UOKiK-u do Waszej koncentracji? 

Nasza umowa wygasła natomiast Benefit Systems był i jest naszym akcjonariuszem, w tej chwili ma 33 proc. głosów. Trudno mi powiedzieć co przyniesie przyszłość w zakresie zmian w akcjonariacie. Calypso Fitness jest i było skupione na swoim rozwoju, zresztą ta transakcja dotyczyła zmian w akcjonariacie,  nie miała zmieniać naszej strategii, była neutralna dla spółki.

Jeżeli nie Benefit System to może inni akcjonariusze... Nie myślał Pan o GPW?

Oczywiście, że jest to kuszące i jest to jakiś pomysł na kolejny etap rozwoju spółki.  Jest duże zainteresowanie funduszy i instytucji finansowych jak również  innych podmiotów, często dostajemy pytanie czy tego nie rozważamy. Bierzemy pod uwagę różne opcje i mamy kilka scenariuszy.

Ile klubów Calypso jest w stanie pomieścić polski rynek?

Myślę, że 100 na pewno się zmieści.

Więcej na propertynews.pl

Reklama

Future of retail

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum