Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

CCC kupiło marki: Simple, Americanos i Badurę

Grupa CCC wkrótce wprowadzi do swojej oferty trzy nowe marki własne: Simple, Americanos i Badurę. Transakcje zakupu tych marek miały miejsce w ciągu ostatnich miesięcy – poinformował podczas czwartkowej konferencji przewodniczący rady nadzorczej Dariusz Miłek.
Reklama

- Kupiliśmy tylko brandy, nie przedsiębiorstwa. Koszty przejęcia wyniosły łącznie kilka mln zł. Myślę, że na sprzedaży z tych produktów jesteśmy w stanie odrobić tę kwotę w jeden miesiąc – powiedział Dariusz Miłek.

Jak dodał, zakup wpisuje się w strategię GO.22. - Dając tym markom platformę zakupową jesteśmy w stanie szybko wygenerować synergie – powiedział.

Marka Simple będzie sprzedawana tylko w Modivo i eobuwie. Odzież marki Americanos Modivo a buty w CCC i eobuwie. Marka Badura będzie sprzedawana przede wszystkim w kanale CCC.

Marki strategiczne grupy CCC to Lasocki, Gino Rossi, Jenny Fairy, Sprandi i DeeZee. Odpowiadają za ponad 60 proc. sprzedaży.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum