CCC przygotowane na lockdown
Jak podawało wcześniej CCC, firma inwestuje teraz przede wszystkim w umacnianie segmentu e-commerce. W strategii ustalono cel 35-40 proc. udziałów online w łącznej sprzedaży Grupy w 2022 r.
Jak informowaliśmy, sklepy stacjonarne CCC coraz częściej stają się źródłem pozyskiwania klienta e-commerce. Grupa kontynuuje proces cyfryzacji sklepów: około 200 lokalizacji zostało już wyposażonych w tablety do zakupów internetowych (obecnie około 15% obrotów ccc.eu w Polsce pochodzi z tabletów). Planowane jest dalsze rozwinięcie tego rozwiązania we wszystkich sklepach w Polsce, Czechach i Węgrzech w ciągu najbliższych miesięcy, ponadto rozwijany jest koncept kas samoobsługowych. Spółka testuje również wysyłki e-commerce ze sklepów, z zamiarem pełnego uruchomienia tej funkcjonalności na przełomie I/II kw. 2021 roku.
Jak podaje CCC, udział firmy w rynku sprzedaży detalicznej obuwia w Polsce szacowany jest na około 25 proc.