Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

CCC przygotowane na lockdown

Grupa CCC czuje się bezpiecznie pod względem płynnościowym i jest przygotowana na lockdown. Spółka jeszcze mocniej skoncentruje się teraz na kanale e-commerce - poinformowała PAP Biznes grupa CCC.
Reklama

Jak podawało wcześniej CCC, firma inwestuje teraz przede wszystkim w umacnianie segmentu e-commerce. W strategii ustalono cel 35-40 proc. udziałów online w łącznej sprzedaży Grupy w 2022 r.

Jak informowaliśmy, sklepy stacjonarne CCC coraz częściej stają się źródłem pozyskiwania klienta e-commerce. Grupa kontynuuje proces cyfryzacji sklepów: około 200 lokalizacji zostało już wyposażonych w tablety do zakupów internetowych (obecnie około 15% obrotów ccc.eu w Polsce pochodzi z tabletów). Planowane jest dalsze rozwinięcie tego rozwiązania we wszystkich sklepach w Polsce, Czechach i Węgrzech w ciągu najbliższych miesięcy, ponadto rozwijany jest koncept kas samoobsługowych. Spółka testuje również wysyłki e-commerce ze sklepów, z zamiarem pełnego uruchomienia tej funkcjonalności na przełomie I/II kw. 2021 roku.

Jak podaje CCC, udział firmy w rynku sprzedaży detalicznej obuwia w Polsce szacowany jest na około 25 proc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum