PARTNER PORTALU

CCC aktualizuje strategię i wychodzi za granicę z marką HalfPrice

Autor: PB 17 czerwca 2021 15:13

CCC aktualizuje strategię i wychodzi za granicę z marką HalfPrice Sieć Half Price to dla Grupy CCC jeden z głównych projektów rozwojowych. Fot. materiały prasowe

Grupa CCC chce jesienią przedstawić zaktualizowaną strategię rozwoju - poinformował przewodniczący rady nadzorczej Dariusz Miłek.

- Rozpoczęliśmy proces rewizji strategii Go.22. Rezultatem prac podzielimy się jesienią – powiedział Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej CCC podczas czwartkowej konferencji.

Jak wyjaśnił, założenia strategii GO.22 były słuszne, ale aktualne podczas pandemii. – Naszą strategię poszerzymy o plany związane z Half Price. Nowa strategia na pewno będzie ambitniejsza – zapewnił Dariusz Miłek. - Zmiany w otoczeniu biznesowym wymagają wyznaczenia nowych kierunków – tłumaczył.

Prezes CCC Marcin Czyczerski zapewnił, że maj pod względem sprzedażowym był dla grupy bardzo dobrym miesiącem.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży w drugim kwartale. Maj był bardzo dobrym miesiącem, lepszym od maja 2020 roku i dużo lepszym od maja 2019 roku – powiedział.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników Half Price. Marża i sprzedaż są na zakładanym poziomie – dodał Dariusz Miłek.

Grupa CCC w ciągu 6 tygodni otworzyła 12 sklepów Half Price. Właśnie ruszył flagowy sklep marki, przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie.

Jak poinformował Adam Holewa, wiceprezes CCC ds. operacyjnych i nadzoru właścicielskiego, sklepy Half Price odwiedziło już 500 tys. klientów. – Planujemy dalszą ekspansje tej marki, nie tylko w Polsce, ale też w Czechach, Austrii i na Węgrzech – powiedział.

W pierwszym miesiącu funkcjonowania sieci HalfPrice w Polsce odwiedziło ponad 500 tys. klientów. Aktualnie pod tą marką działa 13 sklepów, w tym najnowszy flagowy salon w stołecznym domu towarowym Wars. Grupa CCC podjęła decyzję o przyśpieszeniu otwarcia punktów pod szyldem HalfPrice poza granicami Polski. Jako pierwszy w sierpniu zadebiutuje salon na Węgrzech. Już wkrótce zakupy w nowej sieci będą mogli zrobić także klienci w Austrii oraz Czechach. Do końca roku w Polsce i w Europie otwartych zostanie łącznie 65 sklepów.

– Koncept sklepów off-price okazał się ogromnym sukcesem. Od 4 maja odwiedziło nas ponad pół miliona klientów. W tym czasie otworzyliśmy 13 sklepów w całej Polsce. Do końca roku będzie ich 60, a jesienią ruszamy ze sprzedażą online, co pokazuje, jak dynamicznie rozwijamy nową markę, a jednocześnie, jak duże jest to przedsięwzięcie logistyczne – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9282
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.