Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

CCC: Stawiamy na milenialsów

- Jesteśmy marką demokratyczną, co oznacza, że oferujemy obuwie dla każdego. Naszą wizytówką jest najlepsza relacja jakości do ceny. Stawiamy na przyjazny omnichannel i konsekwentnie go budujemy - mówił podczas SAP Hybris Day 2018 Jakub Jasiński z CCC.
Reklama

- Nasze nowe sklepy, w Galerii Północnej w Warszawie oraz w Blue City, są placówkami na miarę XXI wieku, zdigitalizowanymi, dostosowanymi do wymagań konsumentów. Mocno stawiamy na jakość i milenialsów jako target. Do nich skierowana jest nasza najnowsza kampania reklamowa. Millenialsi nie pamiętają początków naszej marki, nie kojarzą skrótu CCC. Stwarza to możliwości na nowe otwarcie - mówił Jakub Jasiński.

Sieć CCC tworzy 925 sklepów oraz platforma e-obuwie.pl. Z centrum logistycznego wyjeżdżają rocznie 4 mln par obuwia. Marka obecna jest w 20 krajach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum