PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

CCC widzi dla siebie szanse w e-commerce: Jesteśmy bardzo mocni w tym kanale

Autor: dlahandlu.pl, PB 23 marca 2020 18:12

CCC widzi dla siebie szanse w e-commerce: Jesteśmy bardzo mocni w tym kanale Fot. za CCC

Na ponad 1200 sklepów sieci CCC działa obecnie tylko około 120. Wstrzymana sprzedaż w placówkach stacjonarnych w pewnym stopniu rekompensuje e-handel. Niestety, jak przyznaje spółka nie jest on na tyle duży, aby zasypać lukę po zamknięciu sklepów. Mimo to, CCC już myśli o przyszłości po zakończeniu epidemii. – Mamy powody sądzić, że jesteśmy przygotowani na czas po kryzysie - mówi Daria Sulgostowska, rzecznik prasowy Grupy CCC, w rozmowie z dlahandlu.pl.

- Środki z emisji chcemy przede wszystkim przeznaczyć na odpowiednie zatowarowanie AW 2020 (kolekcja jesień-zima – red.) i dalszą realizację strategii GO.22, której pozytywne efekty widzieliśmy już na początku roku. Pozyskanie kapitału da nam większą elastyczność w zależności od dalszego rozwoju sytuacji, która jak podkreślamy jest od nas niezależna. Przyjęta przez nas formuła transakcji jest najszybszą do przeprowadzenia przy jednoczesnym zachowaniu tzw. prawa pierwszeństwa. Wg projektu opublikowanych uchwał NWZA planujemy na 17 kwietnia. Po zatwierdzeniu uchwał przez akcjonariuszy będziemy uważnie obserwować sytuację rynkową i rozpoczniemy transakcję w możliwie najszybszym momencie, który zagwarantuje sukces transakcji i pozyskanie środków – informuje Daria Sulgostowska.

I dodaje, że jako jedyni albo nieliczni w tym sektorze CCC ma tak silny filar e-commerce, który w tym okresie notuje bardzo wysokie wzrosty sprzedaży i stanowi dzisiaj podstawę generowania sprzedaży w Grupie.

Przypomnijmy, pod koniec stycznia tego roku Grupa CCC, opublikowała strategię na lata 2020-2022: GO.22. Grupa planuje opierać swój rozwój na budowaniu i umacnianiu wielokanałowej sprzedaży (tzw. omnichannel), dalszej cyfryzacji procesów i rozbudowywaniu oferty produktowej. W latach 2020-2022 Grupa stawia także na rozwój organiczny, który wspierać mają nowe technologie i rozbudowana analityka danych.

W ubiegłym tygodniu właściciele ponad 50 polskich marek odzieżowych, obuwniczych, akcesoryjnych i innych utworzyli Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług, by razem podejmować działania, które przyczynią się do ratowania sektora. Związek wystosował list do Minister Emilewicz, w którym zaproponował szereg postulatów mających na celu ochronę miejsc pracy i zachowanie płynności firm. Wśród najważniejszych są propozycje zawieszenia niedziel niehandlowych, uelastycznienie prawa pracy co pozwoli zapanować nad przestojami, pokryciu kosztów "postojowego". Ważne są także kwestie zapewnienia finansowania czy ulg podatkowych.

- Mamy nadzieję, że postulaty ponad 50 firm zatrudniających ponad 150 tysięcy osób zostaną uwzględnione w pakiecie osłonowym dla biznesu. Apelujemy, by w tak szczególnym momencie pamiętać o roli dialogu społecznego z przedsiębiorcami i przedstawicielami innych środowisk w procesie legislacyjnym. To m.in. zarządy firm, będące na pierwszej linii walki o przetrwanie swoich firm, wiedzą jakie są największe ryzyka obecnej sytuacji i jakie rozwiązania mają szansę zdać egzamin - mówi Daria Sulgostowska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6281
Ilość aktualnych ofert: 510261

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.