CCC z dostawą e-zakupów w ciągu 1 godziny

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2020 12:18

CCC z dostawą e-zakupów w ciągu 1 godziny Nowa usługa będzie dostępna w Warszawie jeszcze w listopadzie i wkrótce rozszerzona zostanie na inne aglomeracje miejskie. Fot. materiały prasowe

Grupa CCC, rozpoczęła testy nowej usługi, zakładającej dostawę zamówienia pod drzwi klienta w ciągu 60 minut od jego złożenia, w oparciu o towar dostępny w sklepach fizycznych. Nowa usługa będzie dostępna w Warszawie i wkrótce rozszerzona zostanie na inne aglomeracje miejskie.

Zamówienie ma być proste, a dostawa szybka. Tak w skrócie można opisać nową propozycję CCC. Klient podczas składania zamówienia online po wpisaniu kodu pocztowego widzi dostępne opcje dostawy. Od teraz przy zamówieniach składanych na terenie stolicy pojawia się możliwość „dostawa tego samego dnia”. Po wybraniu tej opcji zamówienie zostanie przekazane do przygotowania do sklepu CCC w centrum Warszawy, a kurier po otrzymaniu powiadomienia w specjalnej dedykowanej aplikacji o skompletowaniu przesyłki będzie je mógł odebrać i dostarczyć wprost do klienta. 

- Na razie testujemy rozwiązanie w Warszawie, ale docelowo jeśli usługa się przyjmie, chcemy wprowadzić ją we wszystkich większych aglomeracjach miejskich - mówi Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w CCC.

Spółka zamierza dążyć do zwiększania sprawność tej usługi tak, aby w przyszłym roku dostarczać dużą część z tych przesyłek w ciągu 30-45 minut.

System analityki klienta w CCC działa w oparciu o chmurę Microsoft Azure i rozwiązania Synerise oraz Elitmind.

Klient, który robi zakupy w kanałach i tradycyjnym, i cyfrowym (www, aplikacja, tablety w sklepach itp.) generuje średnio o ponad połowę większe przychody w trakcie roku, w porównaniu do klienta jednokanałowego.

Platforma technologiczna Synerise pozwoliła na ujednolicenie danych o zachowaniach klientów we wszystkich kanałach. Zakupy w sklepie stacjonarnym czy interakcje użytkownika w e-commerce w czasie rzeczywistym trafiają do centrum zarządzania danymi (Customer Data Platform) tworząc unikalne profile behawioralne. Dzięki czemu możliwa jest automatyzacja i personalizacja ścieżki zakupowej dla każdego klienta używając przy tym najbardziej efektywnego dla niego kanału komunikacji (e-mail, sms, notyfikacje push, aplikacja mobilna, strona www).

Cyfrowa platforma omnichannel jest już w pełni wykorzystywana na potrzeby codziennej pracy zespołu CRM w CCC.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6298

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.