Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

CCC zwiększyło sprzedaż w II kw. ale zysk netto mocno spadł

Sprzedaż Grupy CCC w drugim kwartale 2019 roku wzrosła rdr o 29 proc. do 1 641,5 mln zł wobec 1 270,7 mln zł rok wcześniej. Sprzedaż w kanale e-commerce wzrosła rdr o 50 proc. Liczba sklepów w całej sieci wzrosła o 12 proc., do 1 212 placówek.
Reklama

Koszty sprzedaży i ogólnego zarządu wzrosły o 38 proc., do 690,3 mln zł, z 501 mln zł. Na wzrost kosztów złożyły się: koszty związane z rozwojem organicznym (60 mln zł) oraz związane z przejęciami (117 mln zł).

CCC odnotowała w drugim kwartale 96,9 mln zł skonsolidowanego zysku netto z działalności kontynuowanej  (240,6 mln zł zysku rok wcześniej).

Sprzedaż w segmencie e-commerce wyniosła 349 mln zł (232 mln zł w drugim kwartale roku poprzedzającego, wzrost o 50 proc. r/r).

Na koniec II kw. 2019, łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC  wynosiła ponad 701,8 tys. mkw. (rok wcześniej 602,8 tys.) i liczyła 1 212 sklepów (rok wcześniej 1 085).

Przeczytaj także:

Analitycy: Wyniki CCC obciążone kosztami przejęć

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.