CDRL chce kupić zagraniczną spółkę posiadającą sieć z artykułami dla dzieci

Spółka CDRL złożyła ofertę zakupu zagranicznej spółki posiadającej sieć sklepów z artykułami dla dzieci i czeka do 5 września na odpowiedź na ofertę. CDRL szacuje, że nabycie udziałów może przyczynić się do znaczącego przyspieszenia rozwoju jej sieci sprzedaży na rynkach zagranicznych, a w konsekwencji do zwiększenia skali działalności i poziomu przychodów.
Jak poinformowała firm CDRL, właściciel marki Coccodrillo, w dniu 22 sierpnia 2018 r. zarząd spółki podjął decyzję o złożeniu akcjonariuszom zagranicznej spółki posiadającej sieć sklepów z artykułami dla dzieci, oferty nabycia większościowego pakietu udziałów tej spółki. Nabywcą udziałów będzie bezpośrednio CDRL lub wskazana przez firmę spółka zależna.
- W przypadku przyjęcia oferty przez sprzedających, strony przystąpią do uzgodnienia szczegółowych warunków sprzedaży. W takim przypadku zamknięcie transakcji, zgodnie z intencją emitenta, powinno nastąpić do końca października 2018 – informuje CDRL.
Przeczytaj także:
Spółka planuje sfinansować transakcję ze środków własnych lub - w części - przy wykorzystaniu zewnętrznych źródeł finansowania. W przypadku nieprzyjęcia oferty przez sprzedających do 5 września 2018 r., ważność oferty wygaśnie.
Ostateczne warunki sprzedaży zostaną ustalone przez Emitenta i adresatów oferty w drodze negocjacji.
Przeczytaj także:
- W ocenie zarządu ewentualne nabycie udziałów spółki może przyczynić się do znaczącego przyspieszenia rozwoju sieci sprzedaży na rynkach zagranicznych, a w konsekwencji do zwiększenia skali działalności i poziomu przychodów – ocenia CDRL.
Spółka CDRL osiągnęła w I półroczu tego roku 67,3 mln zł przychodów w polskiej sieci detalicznej oraz 9,2 mln zł przychodów w kanale e-commerce w Polsce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 3 proc. i 41 proc. względem I półrocza 2017 r.
Na koniec marca 2018 roku w skład Grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej a 113 – poza nią. W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie około 30 nowych sklepów za granicą.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 19:22 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- 19:08 Mondelez: Przez pandemię spadła sprzedaż produktów impulsowych
- 15:27 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- 15:22 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- 15:20 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 15:04 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- 14:43 Owady zagoszczą na talerzach? UE zatwierdziła produkcję żywności z mącznikiem...
- 14:28 W 2020 r. przybyło netto 2,2 tys. lokali gastronomicznych
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.