PARTNER PORTALU

CFO MediaMarkt: Chcemy rozwijać subskrybcyjne modele sprzedaży

Autor: EK 1 lipca 2021 13:45

CFO MediaMarkt: Chcemy rozwijać subskrybcyjne modele sprzedaży fot. Wojciech Wieroński, CFO MediaMarkt Polska

W najbliższej przyszłości planujemy wprowadzenie subskrypcyjnych modeli sprzedaży dla wybranych kategorii produktowych, których eksploatacja wymaga regularnego zaopatrywania w określony, podlegający zużyciu rodzaj artykułu - mówi Wojciech Wieroński, CFO MediaMarktSaturn Polska.

Jak wygląda sytuacja na rynku elektroniki w I półroczu 2021? Czy w porównaniu z boomem 2020 nadal notujecie Państwo wzrosty sprzedaży?

W pierwszej połowie obecnego roku rynek wciąż odnotowywał dużą, dwucyfrową dynamikę wzrostową w stosunku do roku ubiegłego, pomimo powtarzających się ograniczeń związanych z pandemią. . Zareagowaliśmy niezwłocznie, uruchamiając szybkie dostawy i ponad 20 tys. punktów odbioru zamówień internetowych. Nasza oferta znalazła się także na Allegro. Wzmocniliśmy ponadto infolinię MediaMarkt, która stanowi bardzo skuteczny kanał sprzedaży. Dzięki temu nasza sprzedaż online dynamicznie rosła. W ogólnym ujęciu, pomimo znacząco rosnącego zainteresowania e-zakupami, luzowanie obostrzeń każdorazowo pokazywało, że wielu konsumentów oczekuje możliwości odwiedzenia sklepu stacjonarnego. W naszych sklepach chętnie korzystają oni z profesjonalnego wsparcia doradców. W przypadku marketów zlokalizowanych w centrach handlowych, na wzrost frekwencji duży wpływ miało ponowne uruchomienie gastronomii. Z drugiej strony, przeniesienie się handlu w czasie lockdown’u do internetu sprawiło, że wielu klientów pozostało aktywnych w tym kanale również po otwarciu sklepów. To przekłada się dla nas na stały wzrost znaczenia e-commerce. Zgodnie z naszą strategią omnichannel dbamy o pozytywne doświadczenia naszych klientów w każdym punkcie styku z marką i to przynosi wymierne efekty. Dzięki temu aktualnie mamy bardzo realne perspektywy na utrzymanie dynamiki wzrostu sprzed pandemii.


  • Rysio 2021-07-27 08:02:54

    Wieronski , gdzie ciebie jeszcze nie bylo ?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9152
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,90

  • Śr

    2,92

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.