Co Polacy kupowali w IKEA w pierwszych dniach po otwarciu sklepów?

Autor: dlahandlu.pl 6 maja 2020 13:05

Co Polacy kupowali w IKEA w pierwszych dniach po otwarciu sklepów? Polacy nie mogli się doczekać owtarcia sklepów IKEA, fot. shutterstock

- Wszystkie kluczowe czynności życiowe odbywają się teraz w naszych domach. Po blisko dwóch miesiącach od zamknięcia sklepów, klienci przyszli głównie po meble do pokoju dziennego (sofy, regały do przechowywania) i sypialni, czyli łóżka, materace oraz szafy PAX. Popularnością cieszyły się również meble ogrodowe, jak również system mebli kuchennych METOD. Mimo licznych wizyt widzimy, że klienci zdają sobie sprawę z konieczności zachowania ostrożności i w większość przypadków stosują się do wprowadzonych zaleceń dotyczących bezpieczeństwa - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Aneta Gil, liderka ds. komunikacji zewnętrznej IKEA Retail Sp. z o.o.

- Do ponownego otwarcia podeszliśmy w sposób wysoce odpowiedzialny, tak aby zarówno klienci, jak i nasi pracownicy czuli się bezpiecznie podczas zakupów oraz w miejscu pracy. Wdrożyliśmy procedury, które zapewnią klientom pełny dostęp do naszej oferty mebli i akcesoriów przy zachowaniu najwyższych standardów ochrony epidemiologicznej. Wszystkie nasze sklepy działają zgodnie z wytycznymi sanitarnymi oraz według wypracowanych przez IKEA globalnych standardów bezpieczeństwa. Zapewniamy stały dostęp do płynów odkażających i zwielokrotniliśmy w ciągu dnia dezynfekcję powierzchni wspólnych. Wszystkich pracowników wyposażyliśmy w maseczki ochronne oraz rękawiczki, a także w zależności od stanowiska pracy - przyłbice. Umieściliśmy również ekrany ochronne wokół kas i Punktów Obsługi Klienta, aby ściśle kontrolować liczbę odwiedzających. Umieściliśmy również komunikaty zachęcające do zachowania dystansu społecznego - wyjaśnia Aneta Gil.

I dodaje:  - Dodatkowo, zdecydowaliśmy się wpuszczać mniejszą liczbę klientów, aniżeli wynikająca
z rządowych regulacji, tj. 1 osoba na 15 mkw. W praktyce oznacza to, że w pierwszych dniach otwarcia, np. jednorazowo w IKEA w Jankach przebywało maksymalnie 700 osób (dopuszczalna 1250), 500 w Lublinie (dopuszczalna 1300), 700 w Krakowie (dopuszczalna 1200) czy 700 w Katowicach (dopuszczalna 1300). Średnio, w jednym czasie obsługiwaliśmy więc od 500 do 700 klientów. W miarę rozwoju sytuacji będziemy nadal śledzić oraz wdrażać zalecenia i wytyczne władz, jak również służb sanitarnych.

- Prosiliśmy również swoich klientów, aby chwilowo wstrzymali się m.in. ze zwracaniem produktów. Zapewniamy, że jeśli mija im termin na zwrot, zostanie on automatycznie przedłużony do 30 sierpnia 2020 r. Podobnie klienci, którzy w ramach promocyjnych zakupów otrzymali elektroniczne kody rabatowe, mogą je zrealizować w sklepach stacjonarnych do 31 sierpnia br. na dotychczasowych zasadach - tłumaczy przedstawicielka IKEA.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6229
Ilość aktualnych ofert: 464118

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,78

  • Śr

    5,96

  • Min

    4,55

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.